Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.technikdirekt.de; leveringstider
Fra : Joen

Dato : 10-02-03 23:12

Hej gruppe.

Jeg har netop bestilt nogle varer fra www.technikdirekt.de.

Jeg kan forstå på tidligere indlæg, at nogle af gruppens læsere også har
købt varer her.

Mit spørgsmål er så: Hvad kan jeg under normale omstændigheder og forudsat,
at varerne er på lager o.s.v. regne med i leveringstid?

Hvad er Jeres erfaringer?

M.v.h.
Joen

Fra : max

Dato : 10-02-03 23:31

> [...]
forudsat,
> at varerne er på lager o.s.v. regne med i leveringstid?

Inden for 3-5 arbejdsdage, men du får en mail inden at
din bestilling er sendt..

Fra : Joen

Dato : 11-02-03 18:24

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in

> forudsat,

> Inden for 3-5 arbejdsdage, men du får en mail inden at
> din bestilling er sendt..

Tak for svaret.
Det er jo dejligt hurtigt....

/Joen

Fra : BOB

Dato : 12-02-03 22:14

Hvad kommer der på af afgifter mv.?

BOB

Fra : Klaus Madsen

Dato : 12-02-03 22:44

"BOB" <no@email.com> wrote in message

> Hvad kommer der på af afgifter mv.?
>
> BOB

Ingenting

Klaus

Fra : RJ

Dato : 13-02-03 11:50

Hej

Jeg bestilte i lørdag aften, fik en mail tirsdag at kameraet var sendt,
modtog kameraet torsdag morgen.

Super service efter min mening

mvh

R J

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 13-02-03 21:22

Hej Joen

Jeg bestilte en Nikon flash hos technikdirect.de som de var 5 uger om at
leverer, fordi de ikke havde den på lager. Men hva' f.... jeg sparede
omkring 1000 kr. på den.
(-:

vh
Michael

Fra : Joen

Dato : 14-02-03 14:45

"Michael Christoffersen" <newsgroups@REMOVEsomething.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg bestilte en Nikon flash hos technikdirect.de som de var 5 uger om
> at leverer, fordi de ikke havde den på lager. Men hva' f.... jeg

Har fået kameraet i dag fredag. Ringede til TechnikDirekt i går i anden
anledning og de virkede usandsynligt hjælpsomme.

Alt i alt en meget positiv oplevelse indtil videre.

Tak for alle svar.

M.v.h.
Joen