Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Filmscanner Aldi.
Fra : Kenneth

Dato : 10-02-03 21:38

Er der nogle der fik købt sub., og i så fald er det noget der kan anbefales?
mvh
Kenneth

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 11-02-03 22:08

Så vidt jeg kan se på billedet ligner den til forveksling en af Microtech's
scannere. De er vist udmærkede. Men opløsningen er efter min mening alt for
lav. Jeg har selv en Kodak RFS 3600, som jeg købte da Phototeam sidste år
havde den på udsalg. Jeg synes at det er ret vigtigt at få en med en
opløsning på min. ca. 3000 dpi.
mvh,
Lars-Peder

Kenneth <parmo@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e480dae$0$175$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : emj

Dato : 11-02-03 22:38

On Tue, 11 Feb 2003 22:07:53 +0100, "Lars-Peder Nyrup Bøgh"
<nyrup@get2net.dk> wrote:

> Jeg synes at det er ret vigtigt at få en med en
>opløsning på min. ca. 3000 dpi.

Det er da kun vigtigt, hvis man skal bruge den til at scanne dias
eller negativer på.
Hilsen emj

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 12-02-03 00:20

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Det er da kun vigtigt, hvis man skal bruge den til at scanne dias
eller negativer på.

Ja og det er som regel det man bruger en filmscanner til.

Mvh. Michael

Fra : Birthe Ingerslev

Dato : 13-02-03 19:56

Den kan kun scanne dias og negativer! ikke en flaatbedscanner. Og jeg tror
opløsningen er for lav. Minolta har en, som kan mere for ikke ret meget mere

Kjeld Jakobsen