Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kan man få 256 mb. smartmedia ram?
Fra : Per

Dato : 10-02-03 19:20

og i givet fald hvor!

Mvh. Per

Fra : Per O.

Dato : 10-02-03 21:48

news:3e47ed33$0$119$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> og i givet fald hvor!
>
> Mvh. Per

Et kig på www.edbpriser.dk siger, at det kan man ikke.

Hilsen,
Per O.

Fra : Tommy Harbo

Dato : 11-02-03 06:57

Nej, Smartmedia stopper ved 128MB, og jeg har læst er det ikke er muligt at
lave dem større.

Det har man selvfølgelig hørt før, men nu har Olympus og Fuji lavet en ny
type kort xD, som fås op til 256MB og som over en årrække vil komme op på
8GB. Dette kort er både mindre og hurtigere. og et af agumenterne var at
Smartmedia ikke kunne laves større end 128MB.

/Tommy

Fra : emj

Dato : 11-02-03 07:43

On Tue, 11 Feb 2003 06:57:00 +0100, "Tommy Harbo" <tommy@bitnisse.ok>
wrote:

>nu har Olympus og Fuji lavet en ny
>type kort xD, som fås op til 256MB

HVOR?
De fås kun i max 128
Hilsen emj

Fra : Tommy Harbo

Dato : 11-02-03 16:42

Jeg ved ikke hvem der har dem endnu, men ifølge Olympus er de klar.

klip fra http://www.olympus.dk/digital/nyheder.htm#24

256 MB xD PICTURE KORT ER NU PÅ MARKEDET

Det nye ultrakompakte 256 MB xD Picture kort fordobler lagringskapaciteten.
Enestående hurtigt arbejdende med en skrivehastighed på op til 3.0 MB/sek.
samt en læsehastighed på 5 MB/sek.). Læs mere...
..
..
..

/Tommy

Fra : HSC

Dato : 12-02-03 13:09

"Tommy Harbo" <tommy@bitnisse.ok> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvem der har dem endnu, men ifølge Olympus er de klar.
>
> klip fra http://www.olympus.dk/digital/nyheder.htm#24
>
> 256 MB xD PICTURE KORT ER NU PÅ MARKEDET

Svjh så er Smart Media og xD kort ikke kompatible ?

Fra : johnjohn

Dato : 12-02-03 15:58

On Wed, 12 Feb 2003 13:08:45 +0100, "HSC" <HschytteREMOVE@mail.dk>
wrote:

>"Tommy Harbo" <tommy@bitnisse.ok> skrev i en meddelelse

>Svjh så er Smart Media og xD kort ikke kompatible ?

Nej, kameraet skal understøtte xD, som f.eks. det nye Olympus, 5 Mp.

Fra : Tommy Harbo

Dato : 12-02-03 21:33

Set på:

http://laurasmussen.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=627