Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaringer med Canon S45 ?
Fra : Peter

Dato : 09-02-03 15:41

Jeg vil meget gerne høre plusser og minusser om Canon powershot S45, da jeg
overvejer at købe.

Mit alternativ er Ixus V3 pga. størrelsen, men jeg tror ikke kvaliteten er
helt på højde med S45, selv hvis man ser bort fra opløsningen. I princippet
vil 3 M pixel være godt nok til mit behov.

Fra : Keldm

Dato : 09-02-03 17:14

S 45 er super, men bedre blitz og erLCD infoskærm ville være et par gode
plus.

keldm

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-02-03 22:59

"Peter" <pollansa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil meget gerne høre plusser og minusser om Canon powershot S45, da
jeg
> overvejer at købe.

Jeg skal ikke kunne sige meget om kvaliteten af billederne ( det nåede jeg
pilfinger ikke , men jeg fandt ud af at man kan rodde i alle
indstillingerne, noget jeg virkelig savner hos mit eget kamera :)
Det virker som et udemærket kamera, jeg brugte det intensivt i 4 timer i
træk, og optog bl.a.130MB film inden batteriet gik dødt... Der var også en
del minutter med displayet tændt, da alle funktionerne skulle gennemgåes :)

Det var egentlig det kamera som gav mig løst til at købe et nyt... Jeg tror
bare jeg vælger Olympus C-5050 zoom istedet... Men ingen tvivl, S45 er et
godt kamera, jeg kan godt lide det!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk