Findes Amor ?
Fra : Gitte Wange

Dato : 15-03-01 12:52

Hejsa !

Dette er et skud i tågen men efter at have søgt på Landskontoret For
Heste's hjemmeside vil jeg prøve at søge hjælp her.
Jeg leder efter min gamle hest Amor. Det eneste jeg kunne finde på LFH's
hjemmeside var hans gamle stambogsoplysninger.
Han er en araberrace-vallak fra 1992 og hans stambogsnummer er 9203536.
Han er brændemærket med nummer 536.
Hans far er Galan OO 408 og hans mor er Shantana F.4 A 2028 AH DK.

Han er ca. 150 cm. i stang, gråskimmel (måske flueskimmel nu) og en
rigtig charmetrold.

Jeg solgte ham i 1996 fordi han var for stor en mundfuld for mig. Men nu
vil jeg da gerne høre om hvordan det er gået ham. Desværre er der ikke
lykkes mig at spore nogle ejeroplysninger om ham på LFH's hjemmeside.

Kan du hjælpe mig ?

Med venlig hilsen
Gitte Wange

Fra : Tine Gade

Dato : 15-03-01 13:33

Jeg har tidligere s›gt efter min gamle hest, og hos DRF kan de oplyse dig
om hvem der er registreret som ejer, og hvilke resultater han evt har
opn†et. Hvis han er d›d eller eksporteret til udlandet skulle de ogs†
gerne vide det, idet papirerne s† skal sendes til DRF. Pr›v dem evt
pr. mail.
Tine

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 03-04-01 22:12

Hej Gitte

Jeg ved ikke om du har fået mine andre 2 mail. Jeg tror jeg kender "din
gamle Amor". Der hvor jeg havde min hest stående før jeg selv for nylig
købte mit eget sted, var der en gråskimmel, wallak, "araberbassemand". Super
sød og dejlig. Aldersmæssigt passer han på din beskrivelse og også på målet.
Han står i Humlebæk.

Jeg håber det er ham. I min mail til dig selv har jeg skrevet mit tlf.nr, så
kan du ringe til mig og jeg kan forklare dig vejen.

Kærlig hilsen og held og lykke Lilian

Fra : Aleks & Karina

Dato : 09-05-01 11:55

Har Gitte nu fundet sin Amor?

Fra : Gitte Wange

Dato : 09-05-01 12:27

Well fundet og fundet ....

Jeg ved nu hvor han er opstaldet henne - og jeg har fundet ud af det mest
essentielle: At han ikke - som jeg frygtede - har flakket riger og lande
rundt. Hende jeg solgte ham til har ham stadig. Og det var det vigtigste
for mig.

Jeg går rundt og spekulere på om det er det værd at opsøge ham. Jeg får på
sin vis jo ikke noget ud af det. Og når jeg nu ved at han har det godt så
er jeg glad og tilfreds.

Tusind tak for hjælpen til Lillian.

Hilsen Gitte Wange

Fra : Aleks & Karina