Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt batteri til Canon EOS 1000
Fra : Falcon

Dato : 08-02-03 17:05

Jeg har en Canon EOS 1000 Fn som skal have nyt batteri, men hos Photo
Care (Holstebro) vil de have kr. 160 for det. Kan det ikke gøres
billigere?

Falcon

Fra : Lars [8210]

Dato : 08-02-03 18:45

Falcon wrote:
> [...]
men hos Photo
> Care (Holstebro) vil de have kr. 160 for det. Kan det ikke

Prøv

http://www.batterier.dk/
http://www.billigefilm.dk/
http://dantokin.dk/info.asp?text=2
http://www.thansen.dk/
http://www.foba.dk/
http://www.elkuglen.dk/acatalog/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Falcon

Dato : 08-02-03 23:40

On Sat, 8 Feb 2003 18:44:31 +0100, "Lars [8210]"
<lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote:

Tusinde tak Lars, jeg vil straks gå igang med at checke priser.

mvh Falcon

Fra : Falcon

Dato : 08-02-03 23:52

Hej Igen Lars (og alle der skal skife batterier)

Nu har jeg checket dine links og Varta 2CR5 som jeg skal bruge og som
Photocare skal have Kr. 160 for kan jeg købe over nettet for Kr. 55.
Yep Kr femtifem, så det vil sige 3 styk for det samme som Photo Care
vil have for 1 stk. Det er sgu rent ud sagt noget svineri af P.C, det
kan IKKE passe at deres omkostninger er SÅ meget større end Net
butiikker.

Falcon

Fra : Lars [8210]

Dato : 09-02-03 11:21

Falcon wrote:
> [...]
af P.C, det
> kan IKKE passe at deres omkostninger er SÅ meget større

Hej Falkon

Næh - det har du ret i - men det er det sædvanlige -
fotoudstyr er 25-40 % dyrere i DK - Lagringsmedier er 50 -
200 % dyrere osv. EDB-udstyr er 15- 50 % dyrere, Agurker
koster 100 kr. stk ...... og alt det skal forklares med at
der er 7 % højere moms!! Og at der er nogen der ikke er så
gode til at købe ind :((