Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken Digital kamera ??
Fra : kim014

Dato : 08-02-03 15:13

Hvilken Digitalkamera kan anbefales når man kun har 1500,- kr.Jeg har haft
et analog kamera til ca. 300,.kr og den var jeg godt tilfreds med , men vil
gerne have digitalkamera. Mvh. Kim

Fra : emj

Dato : 08-02-03 18:38

On Sat, 8 Feb 2003 15:12:35 +0100, "kim014" <kim014@mail.dk> wrote:

>Hvilken Digitalkamera kan anbefales når man kun har 1500,- kr.

Der er ikke noget digi at anbefale til den pris.
Kik i den blå Avis. Der kan du være heldig at finde et brugt til den
pris.
Hilsen emj

Fra : kim014

Dato : 08-02-03 23:22

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget digi at anbefale til den pris.
> Kik i den blå Avis. Der kan du være heldig at finde et brugt til den
> pris.
> Hilsen emj
Vil det sige man skal op på min. 5000,- for at få en digikamera, der svarer
til en analog til 300 kr.???
Mvh. Kim

Fra : *trads*

Dato : 08-02-03 23:34

Jeg købte mit CANON IXUS V3 her :
http://www.powerseller24.de/
Pris herhjemme ca : 4300-4500kr dernede 3300kr....

Kannnooooonnn camera
http://www.digit.no/Tester/canon_ixus_v3/ixus_v3_intro.htm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-02-03 13:09

kim014 wrote:
> "emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Online er der jo også dk.marked.privat.foto

> Vil det sige man skal op på min. 5000,- for at få en digikamera, der svarer
> til en analog til 300 kr.???

Nej - men det vil sige at folk her i gruppen ikke mener at der er noget
der er værd at købe under 1500 kr. Hvis du smider en tusse oveni, kan du
få noget af det billigste som er værd at købe - efter min mening.

Du kan dog også se dig omkring på www.edbpriser.dk - der er fx. en tråd
om en der er igang med at købe et Trust digicam igang lidt tilbage i den
her gruppe, til 1200 kr ell. lignende. Jeg vil ikke udelukke det kan
gøre arbejdet lige så godt som et 300 kr analogt kamera.

mvh

Jesper Brunholm