Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hukommelse til digital kamera
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 08-02-03 14:06

Hej NG.

Jeg har kig på dette digital kamera
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737904> men
kunne dog godt tænke mig lidt mere hukommelse.
Er der nogle der ved om man kan købe et hukommelses kort til det her digital
kamera? Og hvad det evt. koster?

--
Mvh Lina Lind Christensen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-02-03 16:35

Lina Lind Christensen wrote:
> Hej NG.
>
> Jeg har kig på dette digital kamera
> <http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324737904> men
> kunne dog godt tænke mig lidt mere hukommelse.

Du beder ikke om råd om kameraet, så jeg vil lade være med at komme med
en lang smøre. Det er billigt, og jeg tror du får hvad du betaler for her.

> Er der nogle der ved om man kan købe et hukommelses kort til det her digital
> kamera? Og hvad det evt. koster?

Jeg tror de mener SmartMedia (Card) når de skriver SMC under hukommelse.
Det passer også meget godt til det du får at vide på Midt-datas side
<http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=13326>. Det er i øvrigt
den af de oplistede forhandlere som jeg har mest tiltro til.

De har også SmartMedia hvis du trykker på flashram -> smartmedia ovre i
menuen til venstre

/Jesper Brunholm

Fra : Tony L

Dato : 08-02-03 16:46

"Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> wrote in message
> [...]
> kunne dog godt tænke mig lidt mere hukommelse.
> Er der nogle der ved om man kan købe et hukommelses kort til det her

Hej Lina

Der står op til 256 med SMC (=Smart Media Card). Dvs. du kan investere i et
kort op til
256 MB hvilket giver plads til en hel del, i modsætning til de utroligt få 8
MB kameraet er født med.
Du kan se og sammenligne her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/flashram-show.asp

Mvh.