Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmå om analog kamera....
Fra : Bong

Dato : 07-02-03 20:05

Hej.

Jeg har et gammelt Cannon AE1 ja det er rigtigt.. meget gammel, men det
tager nogle fantastisk gode billeder, men jeg vil gerne have noget der er
lidt nyere nu, hvortil man kan få rimlig billige objektiver.
Hvad kan jeg få til en billig penge (1000 - 1500 kr) når jeg har været vandt
til at bruge det gamle udstyr. Er der nogle der har gode forslag.
Og evt. hvad kan mit gamle kamera indbringe hvis jeg sælger det?

MVH.
Niels

Fra : Bong

Dato : 07-02-03 20:08

Forresten er jeg også interasseret i digital kamera men hvad kan man få til
de penge? Som kan tage billede i ordentlig kvali. Det må selvfølgelig gerne
være brugt udstyr.

Fra : Bong

Dato : 08-02-03 10:34

Er der slet ikke nogle der kan hjælpe mig??

Fra : BSJ

Dato : 08-02-03 11:20

Hvis budgettet er omkring 1500,- og det drejer sig om billedkvalitet så tror
jeg du skal beholde det gamle kamera.

Mvh
Bjarne

Fra : Bong

Dato : 08-02-03 12:53

Hvad med et Canon 3000n eller noget i den stil... hvad med billede
kvaliteten på sådan en er det i orden

Fra : den glade dreng

Dato : 08-02-03 13:25

> Hvad med et Canon 3000n eller noget i den stil... hvad med billede
> kvaliteten på sådan en er det i orden
> "BSJ" <bjarne.sig@remove.get2net.dk> skrev i en meddelelse
Nu er det jo lukkeren og blænden i objektivet der bestemmer
billedkvalitetet.

Nogle vil også sige autofokussen, men den kan du jo slå fra.

Ved ikke så meget om det pågældende kameras lukker, men
ville vel være mærkeligt at canon lavede flere forskellige til deres
slr kameraer. Men med hensyn til objektivet, kan du ikke forvente at få
megt for de penge. Mon ikke et 35-70, og det er et standard objektiv

så som ham den anden siger, så hold dig hellere til det gamle kamera.