vis mig din kat og jeg skal sige hvem du e~
Fra : skingur

Dato : 11-03-03 23:01

test...har skrevet det 5 gange uden det blev sendt. hvis det lykkes
denne gang sender jeg det igen!

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 11-03-03 23:07

On Tue, 11 Mar 2003 22:00:46 GMT, "skingur" <skingur.news@kandu.dk>
wrote:

>test...har skrevet det 5 gange uden det blev sendt. hvis det lykkes
>denne gang sender jeg det igen!

   Jeg kan oplyse om at dit 1. testindlæg er kommte frem 3 gange.
Det er som nogle har nævnt muligvis fordi du poster gennem kandu -
deres indlæg kommer ikke altid frem med det samme.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Bjørn S

Dato : 11-03-03 23:16

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:

> Jeg kan oplyse om at dit 1. testindlæg er kommte frem 3 gange.
> Det er som nogle har nævnt muligvis fordi du poster gennem kandu -
> deres indlæg kommer ikke altid frem med det samme.

Og sidste opdatering fra dk.fritid.kat er fra 31/1-03 hos www.kandu.dk,
det er nok ingen grund til at spilde tiden på at besvare Skingur, hun må
lære at leve med Kandu eller finde ud af at poste via en rigtig newsserver

mvh
Bjørn

Fra : Jette

Dato : 11-03-03 23:46

"Bjørn S" skrev:
> [...]

> lære at leve med Kandu eller finde ud af at poste via en rigtig newsserver

Det er for dårligt, både over for os og overfor kandu's brugere... jeg
farede i blækhuset og har d.d. send følgende til service@kandu.dk

---------------------------------------
Hej kandu

Jeg er flittig bruger af nyhedsgruppen dk.fritid.dyr.kat.dk

Vi oplever i øjeblikket at en bestemt bruger fra kandu, sender en del
testindlæg. Hun kan nemlig ikke se de indlæg hun sender til gruppen på
kandu. Det er der egentlig ikke noget at sige til, for NG'en er ikke
opdateret hos Jer siden d. 31/1.

For det første er det i strid med usenet's regler at sende testindlæg til
andre grupper end dk.test. Og vi kan frygte at der kommer mange flere, netop
pga. den manglende opdatering af gruppen hos Jer. Iøvrigt er det heller ikke
særlig god service fra Jeres side, overfor Jeres brugere.

I dk.fritid.dyr.kat.dk vil vi derfor sætte stor pris på om vi vil føre NG'en
up-to-date på Jeres side, eller fjerne den.

Mvh. Jette Nielsen

www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : skingur

Dato : 14-03-03 10:54

"Bjørn S" skrev d. 11-03-03 23:16 dette indlæg :

> [...]

> mvh
> Bjørn
>
> UNDSKYLD, jeg er meget ked af det. Det er ikke fordi jeg har villet
"ødelægge" noget for nogen og jeg beklager, at jeg er ret imbecil mht
brugen af kandu. Jeg har ikke været her ret længe, fatter ikke ret meget
og ovenikøbet har min computer været syg, så den har altså også noget af
skylden for at jeg ikke har kunnet se mine indlæg.
Men derfor er der vel ikke grund til at tale grimt til/om mig...
Hilsen en mægtig flov Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 14-03-03 11:03

Som du kan se, har vi foreslået dig at bruge en anden indgang til
nyhedsgrupperne end Kandu, de henter nemlig ikke alle indlæg, sorterer dem
ofte forkert eller smider mærkelige beskeder med sammen med folks tekst.
Grupperne du skriver i har intet med Kandu at gøre i sig selv, de har blot
valgt at hente dem på en nyhedsserver og servere dem som sine egne.

Ofte kan du læse grupperne direkte i dit email program. Du skal blot vide
hvad nyhedsserveren hos din udbyder hedder.

Håber du også fandt henvisningen til vores hjemmeside med alle vores dejlige
katte. Vi kunne jo ikke skrive til dig og fortælle dig om fejlen fordi du
skriver via Kandu og ikke en rigtig email adresse.

:Pia