Billeder af Chip og Emma
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 11-03-03 14:23

Hej Allesammen

Ville lige dele et par billeder med jer..

Chip med sin pokal og Emma med sine rosetter.

www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=74

For den der er nysgerrige er dommernes udtalelser lagt på min hjemmeside

Hilsen Randi

www.dk-skindbjerg.dk

Fra : Birgitte

Dato : 11-03-03 14:44

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b4ko13$b4q$1@sunsite.dk...
> [...]
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=74
> For den der er nysgerrige er dommernes udtalelser lagt på min hjemmeside

Hej Randi
Ihh hvor ser begge katte stolte ud, og det er der jo ikke noget sige til
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : lene vang

Dato : 11-03-03 15:17

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> "Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
> meddelelse news:b4ko13$b4q$1@sunsite.dk...

Det er nogle rigtige flotte miverne at du har, dem kan du da godt været
stolte af. Jeg så den til udstillingen, det overraskede mig at Chip var Så
stor. Men tillykke med placeringen.

Hilsen

Lene Vang

Fra : Jette

Dato : 11-03-03 22:41

"Randi Skindbjerg Kristensen" skrev:
> Ville lige dele et par billeder med jer..
>
> Chip med sin pokal og Emma med sine rosetter.
>
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=74

Flot! Flot! Flot! .... Kan godt forstå du er en stolt kattemor

Imponerende billeder

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 12-03-03 07:11

> [...]
>
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=74
>
> For den der er nysgerrige er dommernes udtalelser lagt på min hjemmeside

Hej Randi
Tillykke med misserne, ja de er bare så skønne
Hilsen Denise