Odense
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-03-03 15:41

Er der nogen af jer der skal til odense den 19/4 der har en ekstra plads i
bilen til mig og Emma og brug for lidt lommepeng?!

Hilsen Randi

Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 10-03-03 15:51

Hej Randi

Hvor er det lige du bor i landet ?

MVH
Gitte
www.sacala.dk

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b4i879$and$1@sunsite.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-03-03 16:54

> Hvor er det lige du bor i landet ?

Nåhhh Ja....Jeg bor i valby

Fra : Helle

Dato : 10-03-03 21:53

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in
message news:b4i879$and$1@sunsite.dk...
> Er der nogen af jer der skal til odense den 19/4 der har en ekstra plads i
> bilen til mig og Emma og brug for lidt lommepeng?!
>
> Hilsen Randi

Hejsa.
Jeg kommer i hvert fald til Odense og kigger den dag hvor de semi langhårede
katte "er på" - hvilken dag er det? Mine katte skal ikke udstilles - måske
Sylvester skal engang men indtil videre, er lysten der ikke rigtig. Så
indtil videre, nyder jeg bare synet af alle Jeres andres dejlige katte.
Så hvis nogen har lyst til at møde mig - kunne det jo være en oplagt dag

Mvh Helle

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-03-03 08:13

> Jeg kommer i hvert fald til Odense og kigger den dag hvor de semi
langhårede
> katte "er på" - hvilken dag er det?

Det er om lørdagen (19/4)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pia Thomsen

Dato : 11-03-03 11:23

Helle skrev:
Så hvis nogen har lyst til at møde mig - kunne det jo være en oplagt dag

Hej Helle

Jeg dukker op sammen med Lukas - Horus får en pause efter
Assentoft-udstillingen

Hilsen Pia

Fra : Birgitte

Dato : 11-03-03 10:53

> [...]
> Er der nogen af jer der skal til odense den 19/4 der har en ekstra plads i
> bilen til mig og Emma og brug for lidt lommepeng?!

Jeg kommer også om lørdagen d 19/4 med mco Joker Face.
Glæder mig til at se kendte ansigter
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 11-03-03 14:15

Hejsa

Ja, vi kommer da også med 4 stk. denne gang
alle NFO, Jasper, Faramir, Luffe og Hope.

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Birgitte

Dato : 11-03-03 14:45

"Gitte S. Eriksen & Claus Jensen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3e6de161$0$52141$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa
> Ja, vi kommer da også med 4 stk. denne gang
> alle NFO, Jasper, Faramir, Luffe og Hope.
> [...]

Jeg glæder mig til at se Jasper
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-03-03 11:28

Jeg kommer også den 19/4 med mine to hunkastrater Choko og Ce'Nedra

/Pernille

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-03-03 15:27

> Jeg kommer også den 19/4 med mine to hunkastrater Choko og Ce'Nedra

Hej Pernille

Hvor langt er Ce'Nedra kommet? Hun er premier, ikke?
Så skal vi nemlig "slås", for jeg tager Iphi med.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-03-03 15:30

> Hvor langt er Ce'Nedra kommet? Hun er premier, ikke?
> Så skal vi nemlig "slås", for jeg tager Iphi med.

Nej, jeg troede da Iphi skulle med til Berlin og hente udlandscertifikater
inden da, så jeg regnede da med at jeg var kommet af med min
konkurrent....øv øv....der har min lille discount-kat med for meget mave da
ikke en chance *griner*

/Pernille

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-03-03 17:13

> Nej, jeg troede da Iphi skulle med til Berlin og hente udlandscertifikater
> inden da

Jamen, hun skal da til Berlin. Jeg håber på, at hun får de første to
CAPIB'er i Berlin og det sidste i Odense (hvis Ce'Nedra ikke slår hende

> så jeg regnede da med at jeg var kommet af med min
> konkurrent....øv øv....der har min lille discount-kat med for meget mave
da
> ikke en chance *griner*

Lad os nu se, Ce'Nedra er også en pæn kat, men de er meget forskellige, så
det kommer nok meget an på, hvilken dommer vi får.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 11-03-03 15:32

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Pernille
> Hvor langt er Ce'Nedra kommet? Hun er premier, ikke?
> Så skal vi nemlig "slås", for jeg tager Iphi med.
> [...]

Hej Grit
Der er ikke noget så godt som en rigtig "kvinde slåsskamp"
Fniss Birgitte
www.truetrust.dk