Kattetræf & seniorkost
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 10-03-03 09:46

Hejsa.
Er der nogen af jer, der skal med til kattetræf, som kan bruge en pose Hills
Senior? Jeg har en uåbnet pose liggende (½ kg er det vist), som jeg ikke har
brug for, så jeg tænkte, at jeg kunne tage den med til træffet og donere den
til en eller anden

Mvh. Else.

Fra : lene vang

Dato : 11-03-03 20:35

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> brug for, så jeg tænkte, at jeg kunne tage den med til træffet og donere

Hvad tid er det, at der er kattetræf. jeg er kommet frem til at det vist er
nu på fredag.

Hilsen

Lene Vang

Fra : Ann K.

Dato : 11-03-03 20:40

Hej Lene.
Jo det er skam på fredag... vist nok kl 18.00 (?)... Hos Lars og Hanne
Dahl (von Friberg)......

Mvh Ann - der planlægger at komme "fashionabelt for sent"... Jeg skal
lige have fri fra arbejde - i Bagsværd - og så hente kagen i Rødovre

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-03-03 21:11

On 11/03/2003 20:39, in article b4le2c$3bt$1@sunsite.dk, "Ann K."
<tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote:

> [...]
>
> Mvh Ann - der planlægger at komme "fashionabelt for sent"... Jeg skal
> lige have fri fra arbejde - i Bagsværd - og så hente kagen i Rødovre

Jeg har fået at vide af værtsparret, det er kl.19
Camilla *som glæder sig vildt til Anns kage*
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : lene vang

Dato : 11-03-03 21:14

> Jeg har fået at vide af værtsparret, det er kl.19
> Camilla *som glæder sig vildt til Anns kage*
> [...]

Mange tak skal du ha. Det vil være lidt uheldigt at dukke op et par timet
for tidligt *GGG*

Hilsen

Lene Vang

Fra : Niels Peter

Dato : 11-03-03 21:21

Camilla Baird wrote:

> Jeg har fået at vide af værtsparret, det er kl.19
> Camilla *som glæder sig vildt til Anns kage*

Ih, hvor lyder det hyggeligt

Niels Peter
*som ikke kan lide kage*
--