kan man få kattegrus der dufter
Fra : Michael Hansen

Dato : 09-03-03 22:50

Kan man få kattegrud der dufter
bor i århusområdet

Fra : Jette

Dato : 09-03-03 23:19

"Michael Hansen" skrev:
> Kan man få kattegrud der dufter
> bor i århusområdet

Jeg har aldrig hørt om duftende kattegrus, men jeg har til gengæld prøvet
noget pulver som kan blandes i gruset. Jeg købte det i Kvickly, og mener det
kostede en mindre formue - i hvert fald var prisen i en størrelsesorden der
ikke gav mig den store lyst til at prøve det igen ... Man skulle også
nærmest have hovedet ned i kattebakken for at kunne dufte det... men okay..
jeg er også ryger, så min lugtesans er nok ikke den bedste

Men prøv i din lokale dyrehandel... de har helt sikkert et eller andet du
kan prøve.

Mvh. Jette

Fra : Birgitte

Dato : 09-03-03 23:22

"Michael Hansen" <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få kattegrud der dufter
> bor i århusområdet

Hos Dyrenes 1 og Alt i Tilst kan du købe Bio Cats den grønne klumpende, den
dufter af æble, bliver først aktiveret når det bliver vådt
Bland det evnt med et fint klumpende sand uden duft.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 09-03-03 23:26

"Michael Hansen" skrev
> Kan man få kattegrud der dufter
> bor i århusområdet

Jeg bruger (nåja, min kat :) for tiden noget som heder Everclean, købt hos
dyrehandleren og har set den hos flere, den er ihvertfald rigeligt
parfumeret, og er klumpende.
Har ellers hørt at lidt natron drysset ud i bakken skulle tage den værste
tisselugt, men har ikke afprøvet det i praksis.

mvh
Bjørn

Fra : Bente Jepsen

Dato : 10-03-03 06:40

"Michael Hansen" skrev i en meddelelse

> Kan man få kattegrud der dufter
> bor i århusområdet

Ja, jeg sværger til Extreme Classic. Den må også kunne fåes i Århus.
Den skulle dufte af babypudder, men eftersom jeg aldrig har haft børn, ved
jeg ikke rigtig om det passer , men det dufter ikke ubehageligt. Man
lugter det når man hælder grus i kassen, men ikke påtrængende når kassen
bare står. Når man tager klumperne op kan man godt lugte det, men det er jo
kun en fordel

Kan også købes ved www.zooplus.dk , hvor du får det sendt, det koster
omkring 100- for en pose med 16 kg. (kræver Visa-kort)
Herhjemme mener jeg det kan fåes hos www.pethouse.dk for omkring 129- (ret
mig venligst, hvis det er forkert

Det er et dejligt grus der klumper fantastisk og holder meget længe, så
prisen udligner sig lidt ved den længere holdbarhed.

Mange hilsner
Bente

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-03-03 19:11

Bente Jepsen <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er et dejligt grus der klumper fantastisk og holder meget længe,
> så prisen udligner sig lidt ved den længere holdbarhed.

Den tyske adresse er www.zooplus.de og i de tyske poser er der kun 15
kg., men det er alligevel billigere.
I Århus fås det hos Dyrenes 1 og Alt.
Pethouse bringer det hjem til dig.
Og så er det et rigtigt godt produkt.

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 11-03-03 10:10

Hej

Hvis du finder det, du ønsker, vil jeg dog bringe en lille advarsel. Vi
prøvede nemlig noget parfumeret halløj til at hælde i gruset, og vores
ene kat reagerede prompte ved at tisse i sofaen. Så ikke alle katte
bryder sig om den, for dem, temmelig unormale duft.

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar