Godt jeg tog Chip med!!!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-03-03 20:53

Hej Allesammen

Jeg er netop hjemvendt fra Herlev. Som de fleste ved var jeg i tvivl om Chip
skulle med....

Men nej hvor er jeg glad for at jeg meget tidligt i morges besluttede mig
for at tage chancen.

For det først slappede Emma meget mere af end første gang og for det andet
gik Chip hen og blev nr.1, Nom og Box!!! Så det kan man vel ikke klage over
Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Hvad med jer andre???

Hilsen En MEGET stolt katteslave

Fra : Pia Thomsen

Dato : 09-03-03 21:01

Randi skrev:
For det først slappede Emma meget mere af end første gang og for det andet
gik Chip hen og blev nr.1, Nom og Box!!! Så det kan man vel ikke klage over
Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Tillykke!! Så vælger jeg at tro på, at dommeren ikke lod hans sår trække
ned?? He he...

Hilsen Pia

http://home20.inet.tele.dk/coonscorner

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-03-03 21:24

> Tillykke!! Så vælger jeg at tro på, at dommeren ikke lod hans sår trække
> ned?? He he...
>
> Hilsen Pia

Det ved jeg ikke... Jeg tror ikke han opdagede dem... han havde kun øjne for
han "Ex pelskvalitet og størrelse".... Dommerenes ord...

Hilsen Randi

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-03-03 21:40

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b4g63i$5ve$1@sunsite.dk...
> [...]
over
> Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Tillykke Randi. Det er ret godt gået med en "såret" kat

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-03-03 00:36

> [...]

over
> Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Det var flot ) Tillykke !

> Hvad med jer andre???

Jeg var for en gangs skyld slet ikke afsted, men fik
alligevel hele 3 pokaler med hjem - se forklaring i mit
indlæg om Kesto-pral

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Majer

Dato : 10-03-03 10:43

> [...]

over
> Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Hej Randi!!

Tillykke med det. Jeg var henne og kigge på Chip flere gange. Han er en flot
hankat, og så er han meeeeget stor... ihvertfald i forhold til min Peter

> Hvad med jer andre???

Jeg havde Creamy med, som fik et ex1. på trods a at hun var en værre sur
gimpe!! Det skal siges, at hun ikke havde nogen konkurrenter i gruppen. Men
dommeren kunne ikke rigtig få lov at se på hende, så hun var heldig med at
få ex1 og ikke et MG.

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Peugeot Rallye til salg)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-03-03 10:46

> [...]
flot
> hankat, og så er han meeeeget stor... ihvertfald i forhold til min Peter

Jeg så dig ikke... øv... Hvad syntes du om mit burgardin???? Jeg havde helt
selv lavet det (STOLT Antisyreske)

Fra : Majer

Dato : 10-03-03 12:14

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b4hmse$au0$1@sunsite.dk...

> Jeg så dig ikke... øv... Hvad syntes du om mit burgardin???? Jeg havde
helt
> selv lavet det (STOLT Antisyreske)

Jeg er ikke sikker på om jeg lagde specielt mærke til dit burgardin, men
mener at huske det sim lyseblåt?? Eller tager jeg helt fejl??

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Peugeot Rallye til salg)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-03-03 12:18

> Jeg er ikke sikker på om jeg lagde specielt mærke til dit burgardin, men
> mener at huske det sim lyseblåt?? Eller tager jeg helt fejl??

ganske korrekt..lyseblå og hvide tern
Randi

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-03-03 18:20

Hej Randi!

> Men nej hvor er jeg glad for at jeg meget tidligt i morges besluttede mig
> for at tage chancen.

Ja - det må da siges. Tillykke med det fine resultat

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Lene

Dato : 12-03-03 10:54

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

>Hej Allesammen

Hej Randi

>For det først slappede Emma meget mere af end første gang og for det andet
>gik Chip hen og blev nr.1, Nom og Box!!! Så det kan man vel ikke klage over
> Emma fik sit andet Ex1 så det må siges at være en rigtig god tur...

Tillykke med de flotte resultater Jeg var henne og se Chip og Emma.
De er bare dejlige. Chip er godt nok en flot og stor kat

>Hvad med jer andre???

For os gik det også godt. Felix fik sit sidste CAGPIB og en nu Grand
International Premier . Hule fik sit 5. CAGPIB, Nipse fik sit andet
CAC, og Lille Bjørn ( ungdyr ) blev ex1, BIV og NOM. Så det var en
rigtig god dag for os også

>Hilsen En MEGET stolt katteslave

Mange hilsner fra Lene
DK Tantus Norske Skovkatte