Langt fra las vegas musik
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 15-03-01 12:26

x-post d.m.tv, d.k.musik
FUT: dk.kultur.musik

Udover at programmet virkelig holder, efter de er kommet forbi den
svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-03-01 12:48

> Udover at programmet virkelig holder, efter de er kommet forbi den
> svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
> sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

superheroes "so far"
læs mere og hør musikken her: http://langtfralasvegas.zulu.dk/?musik

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-03-01 13:25

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jacob W. Jensen - Ma~

Dato : 15-03-01 13:52

>Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

http://langtfralasvegas.zulu.dk/?musik fortæller at det er det
nordjyske band Superheroes, der har skrevet musikken til
Langt fra Las Vegas. Nummeret hedder "So Far" så vidt
jeg kan se.

Mange hilsner
Jacob W. Jensen

- der designer, skriver og redigerer på
Absolute Mandrilaftalen - http://www.mandril.dk
Rektor Flinks Reality Show - http://www.boca.dk/rektor/

Fra : Jeanette Østerbæk

Dato : 15-03-01 14:03

http://langtfralasvegas.zulu.dk/?musik fortæller at det er det
> nordjyske band Superheroes, der har skrevet musikken til
> Langt fra Las Vegas. Nummeret hedder "So Far" så vidt

De kommer fra Limfjordens Perle: Skive

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 15-03-01 13:02

In article <3ab0a670.5406343@sunsite.auc.dk>, hede@mancity.net (Anders
H. Jørgensen) wrote:

> [...]
> svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
> sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

"So Far" skrevet af Superheroes til serien. Den er (endnu) ikke udkommet
på CD AFAIK.

Fra : Steffen Kampp

Dato : 15-03-01 14:38

"Anders H. Jørgensen skrev:

> Udover at programmet virkelig holder, efter de er kommet forbi den
> svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
> sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

Introen hedder "So Far" og er af og med Superheroes. Nummeret er nyt. Det er
samme historie med outroen. Den hedder bare ""In Control of the Beat".

--
Steffen Kampp

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-03-01 14:49

"Anders H. Jørgensen" wrote:

> [...]
> svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
> sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

Intro musikken er lavet af Superheroes fra Skive og nummeret hedder "So
Far".

/Robert
Der også lige ville være med. 6 enslydende besvarelser er da alt for lidt
;-P

Fra : Troels

Dato : 15-03-01 16:48

> Udover at programmet virkelig holder, efter de er kommet forbi den
> svære start, så synes jeg intro musikken er ret fed. Er det en ny
> sang, eller en gammel kending? Hvad hedder den, og hvem har lavet den?

Er det ikke creamy-pigerne fortolkning af "The Finale Countdown"? eller
huske jeg helt forkert?

Vh. Troels

Fra : Plarto

Dato : 19-03-01 22:01

Hej

De har spillet det et par gange i Strax idag (P3) og det er med
Superheroes - navnet fik jeg ikke helt fat i, men kig på www.dr.dk/p3 - vælg
playlists. Så kan det være at det er iblandt.

Sjovt nok var det Lars hjortshøj der var vært...

MVH
Rasmus Pedersen