Søger indekat
Fra : Groggy

Dato : 09-03-03 15:42

Hey...
er en ung pige, der i forvejen har en ca 8 mdr gammel hankat og vi savner en
misser mere....han er ren indekat og det er selvfølgelig sådan en vi
søger....kan ikke få en på et kattehjem, da de ikke har nogen...har ventet
lidt tid nu men der kommer ikke nogen...måske nogen der har en sød en...

hun/han skal helst ikke være så gammel men meget social, da min nuværende
kat også er det

håber på positive svar...

hilsen katja

Fra : Vibeke J

Dato : 09-03-03 16:57

> er en ung pige, der i forvejen har en ca 8 mdr gammel hankat og vi savner
en
> misser mere...

Måske skulle du skrive hvilket område du bor i.

/Vibeke

Fra : Pia Thomsen

Dato : 09-03-03 17:52

"Groggy" <groggy@[NOSPAM]mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

hun/han skal helst ikke være så gammel men meget social, da min nuværende

Hej Katja.

Jeg har en kastreret hankat, som sælges pga. uro i flokken - han er indekat,
vældig social. Han er dog 4½ år gammel, så jeg ved ikke om det er for
gammel??

Ellers kan du se ham på vores hjemmeside under Smutter.

Hilsen Pia

http://home20.inet.tele.dk/coonscorner

Fra : Tanja Petersen

Dato : 09-03-03 18:47

Hej Katja

Jeg har en meget kælen og tillidsfuld rødmasket dreng, fra den 21.10.02.
Du er velkommen til at skrive til mig, så kan jeg fortælle dig om ham.

--
Venlig Hilsen
Tanja Petersen

Fra : Groggy

Dato : 11-03-03 16:21

Jeg har fundet mig en sød colorpoint på et kattehjem, så hun manglede en
ejer...har lige hentet hende og hun har det allerede ok med min anden kat.
de går og snuder nysgerrigt til hinanden.

dejligt...hvor er de dejlige sammen,

hilsen katja