Jubii..Lykkelig fødsel
Fra : Morten Skjershede

Dato : 07-03-03 23:18

Jubbiii..
så kom det første kuld.
3 smukke dejlige killinger fra Grazilia.
Endelig er det overstået.
Fra kl. 14.40 til kl. 18.14
3 timer mellem den første og anden killing.
2 hanner og 1 hun
1 han lilla m/hvidt 96 g
1 han fuld lilla 98 g
1 hun fuld chokolade 96 g
Vi er bare så glade og lykkelige.

Spinnn Brummm fra Grazila som er træt men glad
og 2 tobenede som er ligeså glade))

Vi holder en pause på 6-8 dage..så er det Blue Perl's tur!
Ulrich & Morten

www.dk-yeoman.dk
mass@dk-yeoman.dk
Yeoman Dk Cornish Rex

Fra : Katrine Nederby

Dato : 07-03-03 23:36

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1 hun fuld chokolade 96 g
> Vi er bare så glade og lykkelige.
>
> Spinnn Brummm fra Grazila som er træt men glad

Hej Morten og Ulrich.

Hjerteligt tillykke med den veloverståede fødsel Mon de får lige så fin
og tæt en pels som deres mor?

> Vi holder en pause på 6-8 dage..så er det Blue Perl's tur!

Held og lykke med anden omgang også

PS. Husk nu at melde ud, når der er billeder, ikke?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-03-03 23:34

Hej med jer!

TIL LYKKE med de små Yeoman DK'ere!!
Glæder mig til at se dem, når de bliver lidt større

Mange hilsner
Camilla

Fra : Elwarth

Dato : 07-03-03 23:37

> [...]
>
> Spinnn Brummm fra Grazila som er træt men glad
> og 2 tobenede som er ligeså glade))
>
> Vi holder en pause på 6-8 dage..så er det Blue Perl's tur!

Hej Ulrich & Morten

Til lykke, til lykke
I får da et forår med liv i huset, skal jeg lige love for

Venligst
Dorthe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-03-03 00:02

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> writes:

> Jubbiii..
> så kom det første kuld.
> 3 smukke dejlige killinger fra Grazilia.

> Spinnn Brummm fra Grazila som er træt men glad
> og 2 tobenede som er ligeså glade))

Tillykke med de små :hop:
Jeg behøver vist ikke at rykke for billeder, det kan i jo selv finde
ud af at vi vil se *SS*

Det er noget helt særligt at få mivere i huset, nyd de første 10 dage
ca mens de er søde og inden de finder deres ben og bliver radiobiler

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 08-03-03 00:13

Hejsa

Tillykke med killingerne , vil som andre også se billeder*SS* og hopper med
på vognen med et kuld til, men venter dog næsten 14 dage

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Kate

Dato : 08-03-03 00:24

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Det er noget helt særligt at få mivere i huset, nyd de første 10
> dage ca mens de er søde og inden de finder deres ben og bliver
> radiobiler

Så er de da ekstra søde, specielt når det er de andres

Og også et stort tillykke herfra, Morten og Ulrich.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Birgitte

Dato : 08-03-03 00:18

> [...]
> Spinnn Brummm fra Grazila som er træt men glad
> og 2 tobenede som er ligeså glade))
> Vi holder en pause på 6-8 dage..så er det Blue Perl's tur!

Tillykke med de små Godt at missemor har taget godt imod dem
Held og lykke og billeder må vi se *S*
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-03-03 11:05

Hej
Et stort tillykke med kuldet !
Hilsen Vibeke

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tillykke med de små Godt at missemor har taget godt imod dem
> [...]

---

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-03-03 18:23

Hejsa!

> Jubbiii..
> så kom det første kuld.

Stort tillykke - dejligt det gik så fint.
Held og lykke med dem

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/