Så er tøserne blevet neutraliseret
Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-03-03 18:39

Hejsa.

Ja idag var tøserne ved dyrlægen for at blive neutraliserede. Det er gået
rigtigt godt. Såret ser godt og de slikker overhovedet ikke i det.
Men de er altså temmelig groggy endnu. De vælter rundt og rammer ved siden
af hullet, når de prøver at gå ind i tårnet
De har allerede spist en masse, og vi sørgede for at der var lidt lækkert
til dem da de kom hjem.
Zulu har affundet sig med at hun har det skidt, så hun sover en del lige nu.
Men Yatzy mener ikke at der er noget der skal bremse, hvilket der har ført
til et par styrt, men nu løber vi rundt og holder øje med hende, så vi kan
afværge de værste. I øvrigt har det rigtigt vist sig idag, hvor stor en
mor-kat Yatzy er. Hun løber efter mig hele tiden og skal hele tiden nusse.
Dejligt

Nå men jeg ville bare lige fortælle jer hvordan det gik med misserne med de
sorte og grønne ører ( de blev også øretatoveret), og så kan jeg da også
lige fortlle at der ikke gik to dage efter vi var flyttet inden de havde det
fint med det.

Det blev en smule langt, men håber da ikke at det var kedelig læsning

MVH Kari

Fra : Elwarth

Dato : 07-03-03 23:04

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>klip om neutralisering og flytning<

> Det blev en smule langt, men håber da ikke at det var kedelig læsning

Hej Kari
Det var bestemt ikke kedelig læsning
Dejligt at høre, at alt går, som det skal.

Venligst
Dorthe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-03-03 23:55

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> lige fortlle at der ikke gik to dage efter vi var flyttet inden de havde det

Det var da rart at høre, flytning af misser kan være svært..
Og så er der ikke mere "skønsang" på hverken den
ene eller den anden side af plankeværket til dig..*GG*

> Det blev en smule langt, men håber da ikke at det var kedelig læsning

Nej da altid godt at læse om misser

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa