En hyggestund.
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 07-03-03 09:57

      Halløj :)

   Årh - jeg er bare så glad - og har såååå ondt i ryggen. Er
først lige kommet ud af sengen her for et kvarter siden fordi Mulle
har ligget i godt 1½ time og mænget sig på min mave inde i sengen. For
første gang i de 1½ år vi har haft dem har hun faktisk ligget på mig
mere end 10 minutter. =) Godt nok har jeg ondt i ryggen nu - men det
var altså dejligt =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-03-03 19:16

Hihi endnu et bevis på min teori om, at katteejere er machokister.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-03-03 19:21

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 07-03-03 19:48

On Fri, 7 Mar 2003 19:21:26 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Hihi endnu et bevis på min teori om, at katteejere er machokister.

   Lidt masochistisk er man vel altid ;) (Jeg har heste som min
anden hobby ..... Jeg er vist lidt mere end lidt ;)

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 23:31

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> For
> første gang i de 1½ år vi har haft dem har hun faktisk ligget på mig
> mere end 10 minutter. =) Godt nok har jeg ondt i ryggen nu - men det
> var altså dejligt =)

Ja, det er da utroligt hvad vi finder os i for en lille hyggestund,
hva'?

Jeg kender godt følelsen, man bli'r sgu så glad.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer