pænt farvel
Fra : Inger Kaya

Dato : 07-03-03 09:03

jeg vil lige sige pænt farvel til jer herind. Jeg stopper en tid med at
læse/skrive dersom den gamle ånd er totalt væk. Håber I forsat vil have
det godt herinde...

Med venlig hilsen
Inger Kaya
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 07-03-03 09:01

> den gamle ånd er totalt væk.

Øhh - hva?

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-03-03 09:55

"Inger Kaya" <PisikKATTE@BAKKEpisik.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil lige sige pænt farvel til jer herind. Jeg stopper en tid med at
> læse/skrive dersom den gamle ånd er totalt væk. Håber I forsat vil have
> det godt herinde...

Jeg er heller ikke helt med?

Og jeg synes det ville være trist hvis du forsvandt.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Jonas Jensen

Dato : 07-03-03 14:51

Hej Inger

Hvad er det for halvkvædet vise, som efterlader en uforstående?
Hvis man ønsker at stoppe med at deltage i nyhedsgrupperne....hvorfor så
ikke bare stoppe?
Hvorfor lave et mystisk indlæg om det? Er det fordi, at folk skal
skrive....nej bliv nu og ting i samme dur?

spørgende hilsen

Jonas

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-03-03 23:52

"Jonas Jensen" <Jonas1960(fjern)@jubiimail.dk> writes:

> Hej Inger

Nu hedder jeg ikke Inger men...

> [...]
> ikke bare stoppe?
> Hvorfor lave et mystisk indlæg om det? Er det fordi, at folk skal
> skrive....nej bliv nu og ting i samme dur?

Det her er ikke nyhedsgrupperne....!!!!!!!!
Det her er dk.fritid.dyr.kat.....!!!!!!

Hvor mange af os kender hinanden andre steder fra også fx udstillinger
og træf. Mere sådan en slags stor familie-gruppe, hvor vi tager os af
hinanden i modsætning til mange = stort set alle andre grupper...

I de seneste par år er der sket et voldsomt skred i massen af
usenet-brugere, alle som kan finde ud af at installere outlook express
er nu lige pludselig eksperter i usenet og har viden og mening om alt,
selvom det oftest viser sig at de måske lige skulle have haft en
finger i jorden inden de trykker på send indlæg knappen...

Personligt og sikkert mange flere af os andre, ville blive bekymrede
hvis Inger bare holdt med at skrive og spekulere hvad der nu var
sket.. såe....

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 08-03-03 00:01

Men jeg kan nu godt forstå at Jonas spurgte.

Hvis man ikke er "indfødt" her kan det meget nemt komme til at virke
melodramatisk og "har I allesammen set jeg går"-agtigt.

At jeg så STADIGVÆK ikke ved hvorfor Inger har taget den beslutning er en
anden sag.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-03-03 00:11

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Men jeg kan nu godt forstå at Jonas spurgte.

HÅber da heller ikke at jeg har svaret underligt...

> Hvis man ikke er "indfødt" her kan det meget nemt komme til at virke
> melodramatisk og "har I allesammen set jeg går"-agtigt.

Ok vi er vist ret indfødte her *GG*

> At jeg så STADIGVÆK ikke ved hvorfor Inger har taget den beslutning er en
> anden sag.

Heller ikke jeg, men jeg har også i en periode været lidt træt af
gruppen, fordi den hyggelige stemning som engang var her er
forsvundet. Men jeg besluttede mig alligevel for at tage kampen op så
det ikke udvikler sig til jubii's katteforum som er en skænsel...

> Hilsen
> Lisbeth

Mens jeg alligevel har fat i dig..
Det skind du købte i Hedensted i tidernes formiddag, hvad hedder det
??
For jeg vil have et/to til Melissa i fødsdagsgave godt nok lidt
forsinket pga midlertidige likvide problemer (kreditorer har ikke
forståelse for katte-fødselsdage..) Men kan bare slet ikke finde det
nogen steder..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 08-03-03 11:59

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsinket pga midlertidige likvide problemer (kreditorer har ikke
> forståelse for katte-fødselsdage..) Men kan bare slet ikke finde det

Skind? De der plydstæpper? Øh... Jeg ved ikke hvad de hedder, men jeg HAR da
set dem i andre dyrehandlere. Det er dem der som kan koges (fik jeg da at
vide...) og alting. Og de er SÅ varme og bløde og kattene ELSKER dem - vores
gør i al fald. Og det gode er at de i de små stykker ikke engang er specielt
dyre. Til en flyttekasse skal du nok ha' den næstmindste eller sådan noget

Men nu hvor de er blevet så malende beskrevet *G* er der garntrisse en eller
anden der kan poppe op med navnet på dem

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-03-03 13:43

> [...]

> dyre. Til en flyttekasse skal du nok ha' den næstmindste eller sådan noget

Ja men jeg har søgt i forskellige nethandler og hos den lokale som
ville sælge mig en pude... uden held i nogen tilfælde..

Men ideen var at jeg ville have så jeg kunne fore den runde bakke i
klatremiljøet og hulen i første omgang og så senere flyttekassen

> Men nu hvor de er blevet så malende beskrevet *G* er der garntrisse en eller
> anden der kan poppe op med navnet på dem

Krydser fingre

Fra : Katrine Nederby

Dato : 08-03-03 13:52

> [...]
>
> Men ideen var at jeg ville have så jeg kunne fore den runde bakke i
> klatremiljøet og hulen i første omgang og så senere flyttekassen

Ped Bed ?
Det kan købes efter mål og i forskellige farver hos....tadaa:
www.pethouse.dk
De plejer ihvertfald at have nogle klippede stykker med på udstillingerne,
så måske er det det, du har set?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-03-03 13:56

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> writes:

> Ped Bed ?
> Det kan købes efter mål og i forskellige farver hos....tadaa:
> www.pethouse.dk

Ja tror faktisk at det er dem, jeg siger ikke noget om hvem som har
været på den side og ikke set noget som helst nej....*S*

> De plejer ihvertfald at have nogle klippede stykker med på udstillingerne,
> så måske er det det, du har set?

Ja, men Lisbeth købte faktisk et i Hedensted og det er mest derfra jeg
har det, for jeg havde ikke så meget guld så jeg skulle kigge mere end
lige på misserne...*GG*

Men tak -nu ved jeg hvor jeg kan finde dem og så kan hun også få en
fødsdagsgave i år..

Fra : Mette Jensen

Dato : 08-03-03 15:16

Henrik Pedersen wrote:

> Men tak -nu ved jeg hvor jeg kan finde dem og så kan hun også få en
> fødsdagsgave i år..

Nu ved jeg jo ikke lige hvor du bor meeen.... Du kunne jo kigge
fordi på udstillingen i morgen i Herlev, hvis du har mulighed for det.
Der plejer at være flere stande der har Pet Bed.
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-03-03 09:44

On Sat, 8 Mar 2003 00:01:14 +0100, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

>Men jeg kan nu godt forstå at Jonas spurgte.
>
>Hvis man ikke er "indfødt" her kan det meget nemt komme til at virke
>melodramatisk og "har I allesammen set jeg går"-agtigt.

   Jeg er vel indfødt - sådan mere eller mindre. Og jeg synes
stadig at det er melodramatisk. Nu mødte jeg en mail af samme type fra
en jeg kender på IRC her til morgen - "Jeg må holde en pause fra IRC"
- "Jamen nåh!" var min reaktion. Det kunne han jo bare ha gjort. Der
er ret sikkert mange på IRC der har hans mail - og der er sikkert
mange der har Ingers mail... så kan man jo bare lige skrive for at
høre hvis man mangler vedkommende her i gruppen - eller på IRC eller
hvor det nu er.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Jonas Jensen

Dato : 08-03-03 18:40

Hej Trine

Jeg kan kun give dig 110% ret!

Venligst

Jonas

Fra : Kate

Dato : 09-03-03 01:33

Havde egentligt ikke tænkt mig at blande mig i denne tråd, men
alligevel

Jeg indrømmer altså også blankt at jeg ikke forstår de der farvel
beskeder. Hvad enten det er en jeg personligt vil savne eller ej, så
forstår jeg ikke hvad de skal gøre godt for.
Hvis jeg forlod gruppen ville jeg da selvfølgeligt blive glad for en
ail med forespørgsel til hvorfor, men jeg ville ikke skrive i gruppen
at jeg forlod den og jeg ville da heller ikke forvente at jeg ville
blive specielt savnet, det er jo stadig internet og jeg kommer og går i
mange grupper og ved da at i nogle grupper vil ingen bemærke mint
fravær.

Så, Jonas, jeg forstår også godt din undren og jeg er endda "indfødt"
dvs har været med fra gruppen blev oprettet.

Kate

Fra : Jonas Jensen

Dato : 08-03-03 19:00

Hej Henrik

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message

> [...]
> og træf. Mere sådan en slags stor familie-gruppe, hvor vi tager os af
> hinanden i modsætning til mange = stort set alle andre grupper...

Jonas: Hvis det ikke er en del af nyhedsgrupperne. Hvad er det så?
Jeg er ikke medlem af den store familie-gruppe, har ikke mødt
nogen herindefra

> [...]
> selvom det oftest viser sig at de måske lige skulle have haft en
> finger i jorden inden de trykker på send indlæg knappen...

Jonas: Hvem skulle stikke fingeren i jorden? Inger?
Jeg er ikke ekspert, har ikke viden om alt og har derfor heller
ingen mening om alt.
Men hvis jeg finder noget at sætte spørgsmåltegn ved eller selv
har et spørgsmål, har jeg da lov at spørge.

> Personligt og sikkert mange flere af os andre, ville blive bekymrede
> hvis Inger bare holdt med at skrive og spekulere hvad der nu var
> sket.. såe....

Jonas: De bekymrede parter kunne emaile, ringe, besøge hinanden. Inger kunne
have sendt
sin bekendtgørelse ud til alle sine venner via email. Hun gør det
så herinde i stedet og for en person, som ikke
kender Inger, virker sådan et indlæg underligt og vækker flere
spørgsmål end svar...sådan læser jeg det!