y "Løbealtan"
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 06-03-03 08:49

Hej Allesammen

Min far har givet mig den bedste fødselsdagsgave...eller rettere han har
givet kattene den...om ca 2 uger kommer han lige et smut forbi og laver en
ny "løbe altan" Ja man kan jo ikke kalde den en gård...den er kun 2
kvadratmeter Meeeen han laver den meget bedre en den jeg har...mit er
noget hjemmestrikket noget med net o.s.v. han laver det med plexiglas
HURRA....det bliver så fint...(skal lige sige til denm der strakks
tænker...kattene bliver jo stegt levende....Nej bare rolig det bliver lavet
så der ikke kommer tag men bliver høt og der kommer skygge steder så
kattene ikke nødvendigvis skal stege hvis de vil være ude...

nåh ja jeg skal snart til at plante græs igen...med den succes der var
sidste år kan jeg nok slet ikke få lov til at lade være..

Nå jeg ville bare lige dele min glæde med jer...jeg vender tilbage om nogle
uger når der er billeder...

Hilsen
Randi

Fra : Lene

Dato : 06-03-03 09:24

Hejsa Randi!
Jeg syntes jo det var genialt, det du havde fået ud af 2 kvadratmeter.
Nu bliver det jo så åbenbart forbedret, og jeg glæder mig til at se
resultatet!

Mange hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

www.satzone.com/lene

Fra : Birgitte

Dato : 06-03-03 11:58

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b46ui7$1dg$1@sunsite.dk...
> [...]
> sidste år kan jeg nok slet ikke få lov til at lade være..
> Nå jeg ville bare lige dele min glæde med jer...jeg vender tilbage om

Hej Randi
Tillykke, med gaven, jeg er sikker på, at kattene vil komme til at nyde
sommeren i fulde drag.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Majer

Dato : 07-03-03 17:18

> [...]

> givet kattene den...om ca 2 uger kommer han lige et smut forbi og laver en
> ny "løbe altan" Ja man kan jo ikke kalde den en gård...den er kun 2

Åhhh... er der noget bedre end fædre, der godt kan se nødvendigheden i at
bygge diverse klatreting osv. til ens katte?!?!?
Indtil videre har min far lavet et stor gulv-loft klatremiljø, sat
volierenet op på altanen, lavet en "sladrebænk" til dem (til altanen samt et
helt nyt klatretræ af en birketræs-stamme til altanen. Det er skønt at have
en håndværker, der også forstår sig på at være "morfar" til to katte!!

> nåh ja jeg skal snart til at plante græs igen...med den succes der var
> sidste år kan jeg nok slet ikke få lov til at lade være..

Jamen jeg har selvfølgelig også vist ham billederne af din "græsplæne".....
og sådan en laver han også til os en dag!! Vores altan er dog en del større
end din (ca. 14 m2), så der er god plads til flere gode idéer!!

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk