Fodbold med pøllerne
Fra : Camilla

Dato : 04-03-03 13:00

Hej NG.
Jeg er i besiddelse af en 8 mdr. gammel steriliseret hunkat, som pludselig
er begyndt at fiske sine pøller op af kattebakken og spille fodbold med dem.
Indtil videre foregår det kun på badeværelsesgulvet, men derfor er det
stadig til irritation.
Kattebakken bliver tømt dagligt.
Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan vænne hende af med denne mærkelige
vane?
Venligst,
Camilla.

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-03-03 18:45

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er begyndt at fiske sine pøller op af kattebakken og spille fodbold med

Ja undskyld, men LOL!

- Martin

Fra : Camilla

Dato : 04-03-03 22:04

Ja, jeg ved det godt, jeg grinte også første gang jeg tog den i det.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-03-03 22:20

> [...]
> stadig til irritation.
> Kattebakken bliver tømt dagligt.
> Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan vænne hende af med denne

*fnis* Der er vel ikke så meget andet at gøre end at fjerne "fodboldene" så
snart de er lagt?

Er der kant på bakken? Ellers prøv med sådan en, eller evt. en overdækket
bakke (hvis du da ikke allerede HAR det...)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Camilla

Dato : 05-03-03 10:09

Hejsa,
Jeg har den fineste bakke med kant, overdækning og låg i.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-03-03 11:07

> Hejsa,
> Jeg har den fineste bakke med kant, overdækning og låg i.

´*grin* ja, man kan jo ikke lade være med at smågrine.... det er jo nok
sjovere for os der bare læser om det, end for dig *fnis*
Mon ikke bare det er en "dille" der går over af sig selv? mine misser
finder også på underlige ting i perioder.

Hvis din mis er så glad for at spille fodbold, skulle du måske investere i
et par bordtennisbolde. De står i høj kurs her i huset

Nina

Fra : Camilla

Dato : 05-03-03 15:34

Ja, det tror jeg gerne det er, men selve problemstillingen er vel også
lettere komisk.
Jeg håber da at det går over, men problemet er næsten at jeg ikke kan
straffe hende, når hun piller dem ud af bakken, for så forbinder hun jo
kattebakken med noget dårligt :(
Jeg vil da prøve at købe en bordtennisbold, måske hjælper det.
Ellers må jeg håbe det går over.
Venligst,
Camilla.

Fra : Trine A.

Dato : 05-03-03 18:03

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> wrote in message
> [...]
> stadig til irritation.
> Kattebakken bliver tømt dagligt.
> Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan vænne hende af med denne

Hej Camilla

Hvis det kan trøste dig lidt, så har jeg også haft en lille "fodboldbølle":
Min lille Bastian fandt på nøjagtigt det samme Jeg fandt hans
efterladenskaber de mest underlige steder...i risten, bag kattebakken, bag
wc'et osv....men han holdt op af sig selv efter et stykke tid....Tror at
pøllerne blev kedelige af lege med *gg*
Det eneste jeg gjorde var at købe en masse pelsmus (som han er helt vild
med!), rulle en hulens masse staniolkugler og ellers sørge for at der altid
var masser af andet og i mine øjne mere delikat legetøj

Så fat mod, hun skal nok komme over pøllemanien

Hilsen
Trine

Fra : Freedom

Dato : 06-03-03 13:05

> dem.
> mærkelige

Jeg kan altså ikke lade være, hvem var det der engang sagde at katte var
mere rene end hunde;)))) ha ha ha og sammen med nedenstående historie om
blød mave og lang hår;)))) Jo det er vist hip som ham når man har kæledyr,
man skal ikke være sippet!!

Nå men til et råd, hvad med at prøve at ligge nogle fodbolde som du selv
laver ved siden af bakken, lidt som ligner "pøller"! Jeg ved ikke om det kan
hjælpe, men håber det snart er ovre;))

Iben

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 22:46

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> wrote in

> og spille fodbold med dem.
> Indtil videre foregår det kun på badeværelsesgulvet, men derfor er
> det stadig til irritation.

Jeg kan så udmærket følge dig. Mowgli legede også med sine pøller da
han var lille, han er lige blevet 10 mdr., men fiskede dem dog ikke op
af bakken, men legede med dem nede i bakken så gruset stod om ørerne på
ham.
Jeg ved ikke helt hvad jeg gjorde andet end når jeg så det, prøvede at
distrahere ham med noget andet. Han holdt hurtigt op med den adfærd og
fandt på så mange andre narresteger, men lige den har han dog holdt sig
fra siden.
Tror og håber at din kat også vokser sig fra det.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer