Gråstribet kat -hvem var det nu ?
Fra : Ida

Dato : 03-03-03 23:31

Hej *s*
Husker en - men husker ikke navnet -der for alt i verden gerne ville have en
gråstribet kat og faldt over denne
http://sitecenter.dk/danskdyreformidling/kattetiladoption1/ ..måske det er
denne dame du leder efter ? *s*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-03-03 08:28

On Mon, 3 Mar 2003 23:30:40 +0100, "Ida" <corkycoon@hotmail.com>
wrote:

>Husker en - men husker ikke navnet -der for alt i verden gerne ville have en
> [...]

   Mig blandt andet - men jeg sidder desværre i forvejen på
spring hvis min venindes kæreste viser sig ikke at kunne leve med
deres kat alligevel. Og han er ellers hverken grå eller en lille dame.
Misling er meget meget stor - og meget meget sort - og frygteligt
intelligent - der er ikke nogen der har den mindste anelse om hvorvidt
det evt. kan gå men jeg har altså som sagt lovet at forsøge såfremt
den der allergi ikke kan holdes under kontrol.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ida

Dato : 04-03-03 13:47

--
"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det evt. kan gå men jeg har altså som sagt lovet at forsøge såfremt
> den der allergi ikke kan holdes under kontrol.

Hej Trine *s*
Jeg er sikker på, at du bliver meget glad for en stor sort hankat også..så
kan du jo altid - måske i smug ? - lede efter en gråstribet kæreste til ham
senere

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-03-03 14:32

On Tue, 4 Mar 2003 13:46:44 +0100, "Ida" <corkycoon@hotmail.com>
wrote:

      Hej Ida :)

>Jeg er sikker på, at du bliver meget glad for en stor sort hankat også..så
>kan du jo altid - måske i smug ? - lede efter en gråstribet kæreste til ham
>senere

   Hvad så med de to damer vi har? ;) Arj - både mine to
mislinger er fixet - og det er Misling også. :)