Så vil vi da også præsentere...
Fra : Lars Dahl

Dato : 03-03-03 18:44

....Dillinger (MacTabby's Dillinger PE no. 1):
Han er godt nok Maine Coon, men det ka' han jo ikke selv gøre for - og han
er altså meget sød på trods af det *S*.

Mvh. Hanne & Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-03-03 19:22

> Han er godt nok Maine Coon, men det ka' han jo ikke selv gøre for - og han
> er altså meget sød på trods af det *S*.

Han ser godt nok sød ud (men det forekommer mig, at jeg har læst lidt om at
udseende bedrager

Mange hilsner
Bente

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-03-03 19:34

Bente Jepsen <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i

> Han ser godt nok sød ud (men det forekommer mig, at jeg har læst lidt om
at
> udseende bedrager

Hej Bente

Det gør det også!!
Han er jo ikke opkaldt efter en grum gangster for ingenting *S*.

Lars

Fra : Ann K.

Dato : 03-03-03 21:50

Ihhh - altså, hvor _er_ han kær... Nå, ja - måske et forkert ordvalg,
når man tænker på hvilket stort skrummel han, forhåbentligt udvikler sig
til

For resten Lars og Hanne... er det OK at Askes opdrætter kommer med
tilkattetræffet hos jer??? Hun vil så gerne se lidt nærmere på Louis,
som I har været så tarvelige at kastrere

Mvh Ann

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-03-03 07:49

Ann K. <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i news:b40f4v$okk$1@sunsite.dk
> Ihhh - altså, hvor _er_ han kær... Nå, ja - måske et forkert ordvalg,
> når man tænker på hvilket stort skrummel han, forhåbentligt udvikler sig
> til

Hehe.. Jah, han er i hvert fald barnebarn af DKs til dato største Maine
Coon - så mon ikke??

> For resten Lars og Hanne... er det OK at Askes opdrætter kommer med
> tilkattetræffet hos jer??? Hun vil så gerne se lidt nærmere på Louis,
> som I har været så tarvelige at kastrere

Der skulle vel ikke være noget i vejen for, at Bettina kommer med... Og hvis
du/Bettina med "tarvelige" mener, at han ku' ha' været interessant for
Bettinas pigemisser, vil jeg da ikke undlade at påpege, at han nåede at
blive 2½ år, inden han mistede juleklokkerne... *S*

Mvh. Lars

Fra : Ann K.

Dato : 04-03-03 09:18

Hej Lars.
Fint - så kommer Bettina med

> [...]
Bettinas pigemisser, vil jeg da ikke undlade at påpege, at han nåede at
blive 2½ år, inden han mistede juleklokkerne... *S*

<> Jo, det ville han have været... men Bettina flyttede først en gang
(og fik et kuld på sin ene hunkat) - og så igen til kæresten... og stod
så med en gammel lejlighed som skulle renoveres fra A til Z... ikke lige
det mest optimale for at have killinger... Desuden skulle den anden
hunkat lige blive gammel nok til at avle på... Men nu er hendes to
hunkatte klar... og de mest interessante hankatte er kastrerede

Mvh Ann

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-03-03 22:00

Ihh altså - han er godt nok kær - og så er han rød, det bliver det jo ikke
ringere af

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 22:27

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev...
> Han er godt nok Maine Coon, men det ka' han jo ikke selv gøre for - og han
> er altså meget sød på trods af det *S*.

He he - nej, det kan han vel ikke... og jo, han er umådeligt nuttet, af en
Maine Coon at være, selvfølgelig )

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 22:35

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

Nøøøøøj, hvor er han skøn. Hvor stor en taske skal jeg ha' med den 14?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lars Dahl

Dato : 07-03-03 23:19

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i

> Nøøøøøj, hvor er han skøn. Hvor stor en taske skal jeg ha' med den 14?

En der er så stor, at der lige er plads til nøgler og pung

Lars

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 23:38

> En der er så stor, at der lige er plads til nøgler og pung

Vil det sige at man bliver visiteret hvis tasken buler for meget ved
udgangen?