Udstillingspral...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 16:57

Vi havde altså bare en supergod udstillings-weekend i Malmø, så nu får I
lige lidt pral...

Lørdag fik Pinen sidste CACIB og blev dermed International Champion, og
ydermere blev hun valgt som Bedst i Variant (BIV) og blev Nomineret... På
"scenen" (faktisk var det bare gulvet...) fik hun 2 stemmer, en anden kat
fik 2 stemmer og en tredje 1 stemme. Dommeren, som havde stemt på den tredje
kat skulle så vælge mellem min og den anden med 2 stemmer, og sørme om ikke
det var "min" dommer, så han valgte Pinen som bedste hunkat! Mod hankatten
fik hun to stemmer, så hankatten blev BIS, og Pinen følgelig BOX.

Søndag fik hun en af de dommere, som havde stemt på hende dagen før (ikke
nogen dårlig ting...), så hun fik sit certifikat CAGCIB, blev igen BIV og
også NOM! På scenen stod stemmerne igen 2-2-1 - men dommeren som denne dag
skulle vælge mellem de to, valgte den anden hunkat (en flot Cornish Rex, som
også "bankede" hankatten og blev BIS), så vi "nøjedes" med vores NOM om
søndagen.

Ovenikøbet fik vi lov til at gå allerede kl. 18 om lørdagen og kl. 16.45(!!)
om søndagen, så det har været en rigtig god udstillings-weekend! Nu springer
vi så Herlev over og vender "frygteligt" tilbage i Assentoft den 22. marts,
hvor jeg har mit hold aby-rødder med

Mange hilsner
Camilla - og Pinen, som nyder at være på udstilling og blive beundret af de
mange tilskuere...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-03-03 17:07

Hej Camilla!

Tillykke med flotte resultat - kan godt forstå hvis du er stolt

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Battlefield´s

Dato : 03-03-03 17:24

Hej camilla
Dejligt at høre at det også gik godt for dig. Jeg så godt at der var mange
rigtig flotte Rex´er.
Et stort tillykke med resultaterne!
Hilsen Vibeke

---

Fra : lewe

Dato : 03-03-03 17:52

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message
<snip lidt pral...>
> Mange hilsner
> Camilla - og Pinen, som nyder at være på udstilling og blive
beundret af de
> mange tilskuere...

Jag var en av de som beundrade Pinen och måste hålla med om att
hon verkligen såg ut att njuta av det hela! Hur cool som helst och
samtidigt nyfiken och ville leka. Imponerande!
Det är klart att det inte är svårt för en Aby att charmera mig,
men hon har ändå det "lilla extra".

Tyvärr lyckades jag inte se några av de andra katterna härifrån,
jag var tvungen att jobba och kom lite sent på lördagen. Camilla
försökte t o m hjälpa mig leta men vi kunde inte finna någon av de
andra. De hade ju också blandat ihop raserna lite hur som helst
vilket inte gjorde det enklare att hitta någon bestämd katt.
--
lewe
lewemi at yahoo dot se | cat pics: photos.yahoo.com/lewemi

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 22:33

"lewe" <noluckspammers@nonews.net> skrev...
> [...]
> andra. De hade ju också blandat ihop raserna lite hur som helst
> vilket inte gjorde det enklare att hitta någon bestämd katt.

Hej!

Ja, det var ærgerligt, at vi ikke lige kunne hitte de andre (Mette, Susan,
Vibeke osv. osv.) - pist væk var de da jeg forsøgte at finde dem...

Burplanen - eller rettere, manglen på samme, var mildest talt elendig! Man
fik ved ankomst udleveret sit nummer, og så kunne man ellers nogenlunde frit
vælge sit eget bur...!? De havde godt nok nogle lister som sagde, at Langhår
skulle stå i fx række A-C, Semilanghår i række D-H osv., men det var der
alligevel ingen der overholdt, så det var noget af et puslespil at skulle
forsøge at finde nogen.

Det var ellers hyggeligt at møde dig! Hvem ved om det sker igen - måske
næste gang der er udstilling i Malmø...?

Mvh. Camilla

Fra : lewe

Dato : 05-03-03 21:13

> [...]
>
> Det var ellers hyggeligt at møde dig! Hvem ved om det sker
igen - måske
> næste gang der er udstilling i Malmø...?

hrm, host - jo det var ju trevligt att träffa dig också Camilla,
inte bara Pinen ... kanske jag glömde att nämna det ... ;)
Jag hoppas vi får tillfälle att ses igen.

Kattutställningar har ju inte bara en massa fantastiska katter
att njuta av och intressanta människor ... de är ju så bra att
shoppa på också, jag visste att jag ville ha en till sån där tysk
klädborste som är så bra att borsta katthår med och det fick jag
tag på, och lite annat smått och gått - bl a köpte jag en kattbädd
som båda katterna visat uppskattning för och provade att ligga på
inom en halvtimme efter jag kom hem - det brukar annars ta omkring
ett halvår innan de över huvud taget tittar på något jag köpt åt
dem att ligga på ...
och såklart såna stickade möss med kattmynta i, den grå och den
röda hade en trevlig lördag kväll i Cat Nip Heaven ...
=o)

Fra : goofy

Dato : 03-03-03 18:11

Hej

Tillykke tillykke med det flotte resultat

Steen Vinbæk

Fra : Denise

Dato : 03-03-03 18:27

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor jeg har mit hold aby-rødder med
>
> Mange hilsner
> Camilla - og Pinen, som nyder at være på udstilling og blive beundret af

Hej Camilla
Tak skal du have nogle flotte resultater Tillykke herfra.
Hilsen Denise

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-03-03 18:35

Så er der bare noget ved at tage til udlandet - med det bøvl det indebærer!
Har selv tænkt på at lave sammen "nummer" med Kashmir..... ønske, ønske,
ønske

Mange gange tillykke med det flotte resultat- og heller & lykke med de små i
Assentoft.

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-03-03 19:27

> Camilla - og Pinen, som nyder at være på udstilling og blive beundret af
de
> mange tilskuere...

Tillykke med de fine resultater. Det er jo heller ingen sag når man både er
heldig og har en rigtig charmetrold med sig

Mange hilsner
Bente

Fra : Elwarth

Dato : 03-03-03 19:48

Hej Camilla

Hjertelig til lykke med de flotte resultater. Det var da værd at tage afsted
efter. Vi ses i Assentoft.

Venligst
Dorthe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-03 22:55

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> Vi havde altså bare en supergod udstillings-weekend i Malmø, så nu får I
> lige lidt pral...

Tillykke med det alt sammen..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 03-03-03 23:05

Jamen tillykke, tillykke Camilla, det er jo bare vildt... Tror du, du
er kommet ned fra skyen når vi ses i Randers !!! ???
Kikker du forbi Herlev uden katte?

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar