Drægtig kat adopetere killing.
Fra : Louise Viborg

Dato : 03-03-03 15:27

Hejza!
Vores dejlige pige, Vianna, er drægtig og er 4 uger henne.
Nu har hun adopteret BlueBell på 15 uger, og render efter hende og
siger de der "kaldelyde" som de nu siger til deres killinger, og
nusser om hende og gør ved.

Så er det jeg er bange for at BlueBell begynder at die hos Vianna, for
det vil vel ikke være særlig godt, vel?

Venlig hilsen, Louise

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 03-03-03 19:35

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nusser om hende og gør ved.
>
> Så er det jeg er bange for at BlueBell begynder at die hos Vianna, for

Det tror jeg ikke, du skal være nervøs over.
Det er en meget almindelig adfærd, og jeg har aldrig hørt om uheldige
"bivirkninger".

Niels Peter

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-03-03 20:22

Hej Niels Peter!
Jeg ahr isoleret Vianna fra de andre. Hun går sammen med en anden kat,
fordi jeg så BlueBell diede hos hende to gange. Men du mener altså
ikke det gør noget? Jeg mener at have hørt at det kan give
forstyrrelser i mælkeproduktionen?

Venlig hilsen, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk
KILLINGER VENTES I UGE 15!!!

Fra : Niels Peter

Dato : 03-03-03 20:58

> [...]
> fordi jeg så BlueBell diede hos hende to gange. Men du mener altså
> ikke det gør noget? Jeg mener at have hørt at det kan give

Det, der evt. kan ske, er, at produktionen af colostrum (det første
døgns råmælk med vigtige antistoffer) kommer i gang før fødslen, så
killingerne bliver "snydt for den".
Men mig bekendt starter mælkeproduktionen først få timer før fødslen, og
på dette tidspunkt tror jeg ikke, hunkatten vil lade nogen die

Niels Peter

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-03-03 21:46

Hej Niels Peter!
Tak skal du ha Så er jeg mere rolig, og lader hende gå i hele
huset igen

Venligst, Louise