Hip Hip Hurrraaa for vores Jette
Fra : Inger Kaya

Dato : 03-03-03 00:12

Jette har fødselsdag idag og vil da lige benytte lejligheden til at
ønske hende et stort og hjerteligt tillykke med dagen. Håber hun må få
en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen

Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-03-03 06:41

> Jette har fødselsdag idag og vil da lige benytte lejligheden til at
> ønske hende et stort og hjerteligt tillykke med dagen. Håber hun må få
> en rigtig dejlig dag.

HIP, HIP HURRA,
også tillykke herfra. Ka´ du ha´ en god dag Jette.

Mange lykønskninger fra
Bente

Fra : Jette

Dato : 03-03-03 15:46

"Inger Kaya"
> Jette har fødselsdag idag og vil da lige benytte lejligheden til at
> ønske hende et stort og hjerteligt tillykke med dagen. Håber hun må få
> en rigtig dejlig dag.

Tusind tak .. og jo der er faktisk en rigtig god dag. Jeg har nemlig
afleveret min rapport til det afsluttende projekt på min uddannelse i
formiddag ... så fra nu af bliver min hverdag forhåbentlig lidt anderledes
Jeg glæder mig til at sidde i sofaen om aftenen og se fjernsyn med en
mis eller to til at varme mig - i det hele taget bliver det rart igen at
kunne tage sig lidt af dem jeg holder af ... ikke mindst alle mine
kattevenner herinde og vores hjemmeside...

Nu vil jeg læne mig tilbage og vente på eksamen ...

Føs'da'shilsner
fra Jette
- og Batman og Robin der nyder blomsterne som deres "mormor" sendte

Fra : Denise

Dato : 03-03-03 18:18

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne tage sig lidt af dem jeg holder af ... ikke mindst alle mine
> kattevenner herinde og vores hjemmeside...

Hej Jette
Uh, hvor vi glæder os
Osse mange tillykker herfra.
Hilsen Denise

Fra : Birgitte

Dato : 03-03-03 23:02

> [...]

> Føs'da'shilsner
> fra Jette
> - og Batman og Robin der nyder blomsterne som deres "mormor" sendte

Jeg vil da også være med til at ønske tillykke med dagen,- og jeg holder
alle finger krydset for, at dit projekt og eksamen går strygende.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 22:03

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

Jamen forsinket tillykke med dagen

> Nu vil jeg læne mig tilbage og vente på eksamen ...

Og det kan jeg godt forstå. Krydser hvad der krydses kan for et godt
resultat.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-03-03 17:01

Tillykke med fødselsdagen Jette - du deler iøvrigt dato med Vibeke´s Pusser
så jeg lige på hjemmesiden

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Battlefield´s

Dato : 03-03-03 17:30

Tillykke, Jette
Dejligt at du nu får tid til "os".
Hilsen Vibeke og fødseldagsbarnet "Pusser" der i dag bliver 9 år.

---

Fra : Connie

Dato : 03-03-03 21:30

Hejsa Jette

Stort Tillykke på Fødselsdagen Jette

Knus
Connie

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-03-03 18:51

> Jette har fødselsdag idag og vil da lige benytte lejligheden til at
> ønske hende et stort og hjerteligt tillykke med dagen.

Jamen tillykke med fødselsdagen Jette

Da du tidligere har bevist, at du lider af teflonhjerne - og nu oven i købet
er blevet et år ældre - vil jeg da lige gøre opmærksom på, at der er
kattetræf hos Hanne & undertegnede d. 14/3 ....

Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-03 22:41

Inger Kaya <PisikKATTE@BAKKEpisik.dk> writes:

> Jette har fødselsdag idag og vil da lige benytte lejligheden til at
> ønske hende et stort og hjerteligt tillykke med dagen. Håber hun må få
> en rigtig dejlig dag.

Så vil jeg også ønske tillykke med dagen..

> Med venlig hilsen
>
> Inger Kaya
> DK-Pisik
> www.pisik.dk
>
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.dk
brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 23:04

Jahhh - tillykke med fødselsdagen Jette, og held og lykke med projektet

Mange hilsner
Camilla