Kodak moment, hvor er kameraet
Fra : Kate

Dato : 02-03-03 23:58

Mowgli har haft en travl dag idag
Først fandt jeg på at skulle støvsuge, det er aldrig populært her. I
processen fandt jeg bag og under diverse møbler et utal af bolde, 3
gamle baldrianbolcher og 3 mus. Især musene var et hit, men de har også
været væk temmeligt længe. Lante og Mowgli tog en ordentlig legetur med
de mus. Der var en sort og en hvid korthåret og en hvid langhåret. Den
langhårede var nu ikke lige så god som de to andre, men hvilken af
disse mus tror i drengene foretrak? Ja, i har jo gættet det,
selvfølgelig den mus som den anden lige havde Det fik de faktisk et
par timer til at gå med.
Så fik jeg da nogenlunde ro til at lave lektier imens. Senere tog jeg
mig sammen til at ordne den computer jeg har købt til min søster. Da
min klargøring ikke var helt så perfekt som jeg troede manglede jeg med
jævne mellemrum diverse disketter og cd-rommer til at installere fra.
Derfor foregik den tidlige aften stort set i rutefart mellem køkkenet,
hvor søsters computer står, til soveværelset, hvor mit eget grej er, og
tilbage igen, hele tiden med Mowgli lige i hælene
Da jeg endeligt satte mig for at se tv faldt han fuldstændigt sammen på
min sovepose, som jeg lagde i går. Nu er det jo sådan at alt hvad der
ligger i sofaen af unormale ting, dem lægger Johan sig promte på. Lante
skulle også ligger der, så det endte med at alle drengene lå opad
hinanden på soveposen og råhyggede. det er jo ikke sådan at de ikke kan
enes, men Johan foretrækker at sove alene, denher slags situationer kan
altså bare få han til at acceptere hvadsomhelst
Da så Lante og Mowgli begyndte at vaske hinanden og Johan, så var mit
kamera klart nok helt udenfor rækkevidde, ikke? Og rejser jeg mig, tja,
så rejser Mowgli sig helt sikkert også, sandsynligvis også Lante. Men
søde det var de

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ann K.

Dato : 03-03-03 01:09

Hej Kate.
Hvor dejligt
Desværre havde jeg heller ikke kameraet klart forleden, da Aske skulle
have sin sædvanlige fjolletur i klatretræet... i et kæmpespring var Tia
lige pludselig på den anden side af stolpen - og så hang der to
kæmpemisser ca 1½ meter over jorden, som ikke anede, hvad de nu skulle
gøre Nå - de fordelte pladsen lidt, så Aske kunne komme op på den
øverste hylde og Tia lige nedenunder... og så var der dømt *snoooork* :)
Lige indtil jeg fik kameraet gravet frem - så _skulle_ Tia ned for at
snuse... og så var det jo helt lige meget med at tage billeder!

Ellers kan jeg blive misundelig over al den idyl....
Tia skal heldigvis kastreres i morgen (øøhh - idag) - og så kan vi måske
få vores dejlige, venlige hunmis tilbage, i stedet for det monster, hun
har udviklet sig til på p-pillerne *håbe*

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 21:57

"Ann K." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in

> [...]
> kameraet gravet frem - så _skulle_ Tia ned for at snuse... og så
> var det jo helt lige meget med at tage billeder!

Ja, den med at hænge på hver sin side og så ikke helt vide hvad man
skal stille op i den situation er også set her, specielt mellem Mowgli
og Johan. Det ser lidt sjovt ud

Og tænk sig jeg tillader mig at lægge mig med snue en lille uges tid og
i går helt amok på tasterne. 405 meddelselser siden mandag...pyha

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-03-03 07:31

On 02 Mar 2003 22:57:38 GMT, Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

      Hej Kate :)

> [...]
>enes, men Johan foretrækker at sove alene, denher slags situationer kan
>altså bare få han til at acceptere hvadsomhelst

   Heh, jeg gad godt nok osse vide hvad det er der får dem til at
gøre sådan noget =) Oscar skal altid ligge på min dyne - men KUN hvis
den ligger alle andre steder end i sengen! Til gengæld skal hun være
medd til alting hvis den ligger på fx. gulvet.

> [...]
>kamera klart nok helt udenfor rækkevidde, ikke? Og rejser jeg mig, tja,
>så rejser Mowgli sig helt sikkert også, sandsynligvis også Lante. Men

   Den situation kender jeg også godt. Ikke så meget fordi de
følger efter os - de stikke bare af, de der to skrammelkatte vi har ;)
Men jeg kender så udemærket ærgerlsen over at man ikke har kameraet
liiiiige i nærheden til at tage det der kodakmoment ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 22:01

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> Heh, jeg gad godt nok osse vide hvad det er der får dem til at
> gøre sådan noget =) Oscar skal altid ligge på min dyne - men KUN hvis
> den ligger alle andre steder end i sengen! Til gengæld skal hun være

Johan ææælsker min dyne uanset hvor den ligger. Han er oftest at finde
på min dyne, men når den bliver hevet ind i stuen er den endnu mere
dejlig, så er det enormt svært at få lov til selv at ligge under den.
Og når de to andre har det på samme måde så er der faktisk ikke plads
til mig også.

Dog var det enormt hyggeligt tirsdag eftermiddag/aften. Jeg tog tidligt
fra arbejde fordi jeg begyndte at få ondt i halsen lagde mig under
dynen på sofaen. På et tidspunkt kom Lante for at ligge under dynen hos
mig, noget han er begyndt på for gangske nyligt, da jeg vågnede et par
timer senere, fuldstøndigt kogende, lå han der stadig og spabdt. Det
var så skønt, så fik han også et ekstra kram