Hej, og et par billeder af vores bissemiss~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-03-03 23:57

Hej,

Jeg blev lige nød til lige at blære mig lidt med mine (og
kærst'ens;) missekatter.. håber i tilgiver mig.

Se straks her:
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Bissemisserne/

Er de ikke bare nuser ? :)

De er iøvrigt vokset godt fra de første billeder jeg har taget af
dem, indtil nu ... utroligt så meget forskel der er på dem fra 4mdr
og til deres nu 7mdr .. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-03-03 07:28

On 02 Mar 2003 22:57:22 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg blev lige nød til lige at blære mig lidt med mine (og
>kærst'ens;) missekatter.. håber i tilgiver mig.

> [...]

   Hans forhelvede! Det ka du ik være bekendt! - Jeg er så
absolut forelsket i de to små mislinger der. Jeg vil flere katte -
stribede og grå og og og ..... Catans osse at vi ikke har plads ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-03-03 17:34

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:
>    Hans forhelvede! Det ka du ik være bekendt! - Jeg er så
> absolut forelsket i de to små mislinger der. Jeg vil flere katte -
> stribede og grå og og og ..... Catans osse at vi ikke har plads ;)

skdld

Jeg vidste jo ikke at du hang ud her.. :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-03-03 17:50

On 03 Mar 2003 16:34:26 GMT, Hans Joergensen

>skdld

   Jamen! ;) Der var altså ikke nogen stribede i det kuld vi sku
ha killinger fra! (Ikke at jeg ikke synes mine katte er dejlige - men
sådan nogen stribede nogen er altså noget af det smukkedste :)

>Jeg vidste jo ikke at du hang ud her.. :)

   Hm, det havde jeg da ellers fortalt? :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-03-03 18:07

>    Jamen! ;) Der var altså ikke nogen stribede i det kuld vi sku
> ha killinger fra! (Ikke at jeg ikke synes mine katte er dejlige - men
> sådan nogen stribede nogen er altså noget af det smukkedste :)

Lissom hende her:
http://gallery.nathue.dk/2003-02-28/PICT9517.JPG

sort/hvid er nu herligt..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-03-03 18:20

On 03 Mar 2003 17:07:26 GMT, Hans Joergensen

>Lissom hende her:
>http://gallery.nathue.dk/2003-02-28/PICT9517.JPG
>
>sort/hvid er nu herligt..

   http://pictures.bananas.dk/Kat/P7260006.JPG - ja - jeg har jo
fx. en der er sort/hvid ;)
   Til gengæld er mine katte ikke nær så fotogene som dine - og
det kan jeg jo så ærgre mig over ;)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-03-03 18:45

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:
>    Til gengæld er mine katte ikke nær så fotogene som dine - og
> det kan jeg jo så ærgre mig over ;)

De er jo kønne nok :) de er bare dårlige til at holde et afslappet
udtryk :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Denise

Dato : 03-03-03 08:45

> [...]
>
> De er iøvrigt vokset godt fra de første billeder jeg har taget af
> dem, indtil nu ... utroligt så meget forskel der er på dem fra 4mdr

Hej Hans
Åhhh, jo de er da bare nuser
Nu må de da være lige i lømmelalderen, vel derfor de kaldes bissemisserne

Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 03-03-03 18:30

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Hej Hans
> Åhhh, jo de er da bare nuser
> Nu må de da være lige i lømmelalderen, vel derfor de kaldes bissemisserne
>
> Hilsen Denise

Hov, nathue.dk, nååå ja.
Endnu end fra MC gruppen, velkommen til .
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 03-03-03 11:29

> [...]

>Hej,
>
>Jeg blev lige nød til lige at blære mig lidt med mine (og
>kærst'ens;) missekatter.. håber i tilgiver mig.

De er jo grå stribede!
Jo, de er skønne!!!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 07-03-03 21:52

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in

> Jeg blev lige nød til lige at blære mig lidt med mine (og
> kærst'ens;) missekatter.. håber i tilgiver mig.

Jeps, der kan ikke blive for mange stribere i verden
Spørgs selv Mowgli, for han er jo den skønneste af dem alle

Men skønne er dine nu også, dejligt med sådan et par der kan sove
sammen så afslappet.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar