Må jeg præsentere........
Fra : Trine Piltoft

Dato : 02-03-03 21:16

.......det seneste "skud på stammen".

Kirsty von der Grünstiege hedder hun, og hun er bare noget af det sødeste
man kan forestille sig. Hun er chokoladetortie orientaler, og skal være min
nye avlshun når hun engang bliver gammel nok.

Jeg hentede hende sidste week-end, og har været noget spændt på hvordan det
hele ville forløbe, men det er gået over alt forventning. De fleste af
kattene har taget pænt imod hende - kun Flamme har været lidt jaloux, men
det går meget bedre nu.

Hun er en rigtig lille spindetrold, der elsker at putte i sengen, og ligge
på skød, klatre på skulder eller hvad hun ellers kan finde på for at være i
nærheden af mig. Hun har i den grad pustet liv i mine gamle kastrater.
Sjange på næsten 11 leger lystigt med mus sammen med hende. Bastian spæner
rundt og leger tagfat (nå ja - et par runder holder han da til før han må
puste ud *g*) og Affe og Kirsty leger med fjerpind.
Alt i alt går det rigtig godt, og jeg er bare SÅ glad for hende

Hun har fået oprettet sin egen profil i min mappe, og jeg har derudover lagt
flere billeder af hende i mit album hvis nogen skulle have lyst til at se
det lille vidunder
http://makeashorterlink.com/?E21F527A3

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-03-03 21:34

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[snip]
> [...]
min
> nye avlshun når hun engang bliver gammel nok.

Naarj, hvor er hun dejlig, Trine Tillykke med hende.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-03-03 10:31

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> [snip]
> min

> Naarj, hvor er hun dejlig, Trine Tillykke med hende.

Jeg ved ikke helt hvad der er galt med min newsreader (eller osse er det
Sunsite) men jeg får ikke de første poster, kun en masse med Re:.....

Nå, uanset, så fik jeg da set på Kirsty nu, og hvor ER HUN SØØØØØD! Selvom
hun er lidt....skjoldet i kuløren Men sikke et flot hovede. Hendes bror
som man kan ane på det billede hvor hun ser på computerskærmen ligner
temmelig meget Basil da han var i den alder, og da Basil jo er Verdens
Smukkeste Kat, så er alle der ligner ham det osse *G*

Tillykke med det nye vidunder.

Hilsne
Lisbeth

Fra : Bente Jepsen

Dato : 02-03-03 22:59

Hej Trine.

Tillykke med Kirsty. Hun ser søød ud. Og sikke herlige store ører *ggg*

Mange hilsner
Bente

Fra : Ann K.

Dato : 03-03-03 00:58

Hej Trine.
Lidt tarveligt er det jo... Her ville jeg så gerne sige noget pænt om
den lille... og så er det en TORTIE - oven i købet forklædt som
flagermus....*gylp*
Nå - hun lyder da søøøøød *GGG*

Mvh Ann

Fra : Battlefield´s

Dato : 03-03-03 14:45

Hej Trine
Der var sørme et par billeder jeg ikke allerede havde set
Endnu engang tillykke med hende!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-03-03 22:04

Tak for lykønskingerne

Mvh. Trine & Kirsty der ligger på min skulder og holder øje med hvad jeg
skriver. Måske hun er ved at lære sig dansk?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 22:23

Hej Trine

Næææh, hvor er hun fin