Fie er flyttet
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-03-03 20:40

Hejsa!
Ja, så er min lille Fie-pige flyttet hjemmefra. Det er dejligt at have
fundet et nyt, godt hjem til hende, men det var også ret svært, selv om
jeg ved at hun får det meget bedre.

Fie flyttede jo ikke bare, men blev "byttet" med Leo, en ung rød hankat.
Leo blev kørt helt herned fra Nordjylland, og Fie tog turen tilbage
samme aften. Leo fik lidt stress over at møde 8 nye katte og to hunde,
men nu dagen efter, ligger han roligt og sover i vindueskarmen. *smil*
Mere senere...

Hilsen Dorthe
Omplaceringsmisserne:
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 02-03-03 21:47

Ja, se se,- med lidt tålmod og opfindsomhed så løser det hele sig....
Og til din beroligelse kan jeg hilse og sige at det ikke er så ringe
endda i Nordjylland.
Held & lykke til begge misser.

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 02-03-03 23:07

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Hejsa!
> Ja, så er min lille Fie-pige flyttet hjemmefra. Det er dejligt at
> have fundet et nyt, godt hjem til hende, men det var også ret
> svært, selv om jeg ved at hun får det meget bedre.

Uh, hvor skønt.Jeg kan kun håbe at hun og Leif blliver lykkelige for
hinanden.

> Fie flyttede jo ikke bare, men blev "byttet" med Leo, en ung rød
> hankat. Leo blev kørt helt herned fra Nordjylland, og Fie tog
> turen tilbage samme aften.

Tænkte jo nok at det var den løsning i var blevet enige om da du nævnte
Leif
Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at der kommer en masse glade
katte ud af den "handel".

> Leo fik lidt stress over at møde 8 nye katte og to hunde,

Ja, det kan man vel ikke fortænke ham i

> men nu dagen efter, ligger han roligt og sover
> i vindueskarmen. *smil* Mere senere...

Det lyder allerede supergodt. Dejligt med en lykkelig udgang på Fies
problemer.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ann K.

Dato : 03-03-03 00:54

Hej Dorthe.
Skønt at høre
Håber så bare at det kommer til at gå godt for både Fie og Leo...

Mvh Ann