Killingefoder
Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 02-03-03 19:23

Hej ng.

Jeg ved godt, at dette ikke er en salgsgruppe, men jeg har altså 3 kg.
killingefoder (Hill's presciption diet Feline p/d) stående, som mine katte
allerhøjst gider række tunge ad - ingen af Hill's produkter finder nåde for
deres sære smagsløg. Derfor tænkte jeg, at det måske var muligt at komme af
med foderet herinde; jeg vil sælge det for portoen, som vel beløber sig til
ca. 50,-. (Foderet befinder sig på Lolland.)

Og så kan jeg jo passende benytte lejligheden til at prale med, at jeg
omsider har fået eksponeret katte-fnuggene på internettet, så hvis du har
lyst til at se dem, kan du klikke dig ind på min hjemmeside
(http://tranlampe.dk) og videre på "Mine katte".

Mvh. Camilla Hæstrup

---
Bøger til salg på: www.tranlampe.dk
Computergrej o.a. til salg på: www.salg.4952.dk

Fra : Ragna

Dato : 02-03-03 20:25

>Og så kan jeg jo passende benytte lejligheden til at prale med, at jeg
>omsider har fået eksponeret katte-fnuggene på internettet, så hvis du har
>lyst til at se dem, kan du klikke dig ind på min hjemmeside

Hej Camilla!

Sikke en flot hjemmeside - og kattene er aldeles bedårende på de mange gode
billeder.
Jeres lille Sprit ligner vores dejlige (desværre afdøde) Spinni.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 02-03-03 22:02

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gode
> billeder.
> Jeres lille Sprit ligner vores dejlige (desværre afdøde) Spinni.

Tusind tak; jeg labber roserne i mig på missernes vegne.

Mvh. Camilla Hæstrup

---

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 02-03-03 20:44

-Hej Camilla

dejlig hjemmeside, jeg er også et af de hundemennesker som er blevet betaget
af katte og nu absolut ikke kan leve uden dem

Killingefoderet vil vi meget gerne købe, da vi befinder os i Jægerspris,
kommer du nok til at sende det. Men kontakt mig pr. mail og så ordner vi
det.
/Carina
hybrid@aussies.dk
www.aussies.dk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 02-03-03 22:04

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aussies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Killingefoderet vil vi meget gerne købe, da vi befinder os i Jægerspris,
> kommer du nok til at sende det. Men kontakt mig pr. mail og så ordner vi

Hej Carina.

Desværre er foderet allerede afsat til en fra Nakskov, der svarede pr. mail
en lille time inden dit indlæg. Tak for roserne mht. hjemmesiden.

Mvh. Camilla Hæstrup

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-03 22:32

"Camilla Hæstrup" <usenet@_FJERN_tranlampe.dk> writes:

> [...]

> omsider har fået eksponeret katte-fnuggene på internettet, så hvis du har
> lyst til at se dem, kan du klikke dig ind på min hjemmeside

Bare gode billeder og historier om jeres søde misser, overbring en
krammenussetur til de to

Også en flot hjemmeside, bærer præg af at der er tænkt over tingene

hehe i har en god smag i bøger *S* Så flere som jeg har selv eller har
læst i tidens løb...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa