pral
Fra : Battlefield´s

Dato : 02-03-03 11:17

Hej
Ja, så var jeg i Malmø i går med Midas. Midas fik sit sidste CAGCIB og kan
nu kalde sig Grand International Champion.
Nu tror jeg også at vi holder en udstillingspause, man kan godt få
udstilling nok efter sådan en lang dag. Vi tog toget her fra Horsens natten
til lørdag kl. 2.30 og var hjemme igen kl. 24. Det var hårdt.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Denise

Dato : 02-03-03 11:58

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
natten
> til lørdag kl. 2.30 og var hjemme igen kl. 24. Det var hårdt.

Ja, at prale af/med sine katte er helt i orden her

Tillykke med GIC'et. Ja det kan godt være hårdt, og ikke kun for kattene,
at udstille. Det kan jeg da huske, selv om det er lang tid siden sidst

Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 02-03-03 12:18

Tillykke¨
Steen Vinbæk

Fra : Lars Dahl

Dato : 02-03-03 12:25

Battlefield´s <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i
> Hej
> Ja, så var jeg i Malmø i går med Midas. Midas fik sit sidste CAGCIB og kan
> nu kalde sig Grand International Champion.

Jamen tillykke til Midas - og også lidt til dig *S*.
Så hedder det vel "Hr. Midas" nu??

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Birgitte

Dato : 02-03-03 12:36

> [...]
natten
> til lørdag kl. 2.30 og var hjemme igen kl. 24. Det var hårdt.

Tillykke med det flotte resultat
-Giver dig ret i, at man får en slags udstillingskuller, med mange
udstillinger og lange udstillinger.
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-03 12:44

> [...]
natten
> til lørdag kl. 2.30 og var hjemme igen kl. 24. Det var hårdt.

Tillykke! Midas er nu osse bare FLOT, så det var da kun ret og rimeligt at
det blev anerkendt

Hilsen
Lisbeth
+ Basil, Jack & "Frk Sok"

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-03-03 13:50

Hej
Hr. Midas takker mange gange
Hilsen Vibeke

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> natten

> Tillykke! Midas er nu osse bare FLOT, så det var da kun ret og rimeligt at

---

Fra : Trine Piltoft

Dato : 02-03-03 21:04

Hej Vibeke!

Et STORT tillykke til Midas

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-03-03 22:14

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Hej
> Ja, så var jeg i Malmø i går med Midas. Midas fik sit sidste CAGCIB og kan
> nu kalde sig Grand International Champion.

Jamen også tillykke herfra med den fornemme titel..:hop:

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-03-03 22:25

Hej Vibeke

Tillykker herfra med Midas' nye titel!!
Kan godt forstå I trænger til en lille pause efter den lange tur...

Mvh. Camilla