Sørgelig, men alligevel dejlig dag.... Ja,~
Fra : Tommy Fer

Dato : 28-02-03 17:33

Hej NG

Idag måtte vores dejlige Kaptajn Haddock den sidste tur til dyrlægen.. For
ca 5 mdr siden fik han opereret en kræft knude ud af munden.

Denne gang havde han vejrtræknings problemer, vi kunne slet ikke overskue
dyrlæge regningerne, vi ville skulle bruge små 2000,- på de indledene
prøver.

Når men alt i alt har Louise og jeg besluttede at han hellere måtte aflives,
da vi med meget høj sandsynlighed aldrig ville kunne få ham rask.

Når men Louise havde igår taget sorgerne på forskud.. og været meget ked af
det, tror faktisk først det helt gik op for mig, da vi i konsultationen
bedte om at få ham aflivet, der kom tårene sq... damn det var sørgeligt, vi
valgte at overvære aflivningen, der var meget trist, men igen, nu har han
ikke ondt mere. Det var hårdt. Vi valgte den dyre "solo" kremering, med urne
til udlevering og det hele... "deluxe" pakken

Når men vi har jo vidst i lang tid at denne dag ville komme. Vi havde
besluttet at vi skulle havde en anden kat. Når men vi tog til dyreværnets
internat på islevdalsvej i rødovre, men der var ikke nogen inde katte...
Lidt surt... Turen gik derefter til Inges kattehjem i Glostrup.... Et godt
råd.... LAD VÆRE.... Det bliver dyrt og man får mere med hjem en planlagt.

Vi faldt over et dejligt formentligt søskende par. De er ihvertfald vokset
op sammen.

Cirkeline:
Brun/sortstribet... Hun, steriliseret og øremærket. Helt vildt så kælen hun
er, vi var bare solgt da hun stod i buret på kattehjemmet...

Kovic (han skal omdøbes )
Han, neutraliseret og øremærket. Lidt sky, viker utroligt meget som om han
er af samme bygning som Gizmo (vores "gamle kat.") Dvs en tøs ud over det
sædvanlige

Alle kattene er 10-11 mdr gamle

Når men lige nu er det dejligt, men savner allerede Kaptajnen... han var sq
speciel!

Mvh Tommy Fer

Fra : Tommy Fer

Dato : 28-02-03 18:27

Hej igen

DAMN.... Vores gamle kat, gixxer, bortadopteret til bornhold (hun var
urenlig hos os) Der var hun udekat... HAr lige fået en opringning om hun er
død, blevet kørt over.... 2 på en dag... det er fandme ikke sjovt... vil
sætte mig ind og surmule... ;o(

mvh Tommy Fer, Louise, Gizmo, Cirkeline og Kovic

Fra : Ann K.

Dato : 28-02-03 18:54

Åhh - Tommy... du har ret... livet kan være uretfærdigt!
Føler virkelig med dig og Louise...

Mvh Ann

Fra : Steffler@Home

Dato : 28-02-03 19:18

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote in message
> [...]
er
> død, blevet kørt over.... 2 på en dag... det er fandme ikke sjovt... vil

;-( herfra....

/S

Fra : Kate

Dato : 28-02-03 20:44

Det er godt nok uretfærdigt og rigtigt synd for både Kaptainen og for
Gixxer.

Må dog alligevel spørge. Haddock, var det ikke den lille forladte
killing i fandt for ikke så lang tid siden, eller husker jeg galt?
Kan dog godt forstå jeres beslutning om at give ham fred, også selvom
det er en helvedes hard beslutning så tror jeg den er rigtig i sådan en
situation.

Nu vil jeg bare ønske jer tillykke med de to nye katte og håbe de
bibringer jer en masse glæder.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Denise

Dato : 28-02-03 21:15

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætte mig ind og surmule... ;o(
>
> mvh Tommy Fer, Louise, Gizmo, Cirkeline og Kovic

Nej, det var dog forskrækkeligt, sådan 2 ulykker oven i hinanden, jeg kan
godt forstå I er triste, sådan en dårlig dag
Medfølende hilsner Denise

Fra : Denise

Dato : 28-02-03 21:00

> [...]
> sædvanlige
>
> Alle kattene er 10-11 mdr gamle
>
> Når men lige nu er det dejligt, men savner allerede Kaptajnen... han var

Hej Tommy
Hvor er det var trist med den stakkels mis, men det var alligevel godt at
den blev sparet for en masse prøver, der måske ikke kunne føre til
helbredelse alligevel. Ja, det er rigtig hårdt at miste en dejlig mis.
Men tillykke med de 2 nye misser, forhåbentlig kan de hjælpe jer hurtigere
over sorgen, og hvor var det godt, at I fik 2 med hjem.
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 01-03-03 01:22

"Tommy Fer" <Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Idag måtte vores dejlige Kaptajn Haddock den sidste tur til dyrlægen..

Øv, sikke en dag
Det gør mig ondt at høre.

> Vi faldt over et dejligt formentligt søskende par. De er ihvertfald vokset
> op sammen.

Skønt for Jer.

> [...]
> er af samme bygning som Gizmo (vores "gamle kat.") Dvs en tøs ud over det

Glæder os til at se billeder af rødderne )))

> Når men lige nu er det dejligt, men savner allerede Kaptajnen... han var
sq
> speciel!

Frygter også den dag, hvor en af mine går bort

/ Anya.