Dyremishandling
Fra : Asta Nielsen

Dato : 28-02-03 13:05

Jeg har lige modtaget disse links:
http://www.bonsaikitten.com/

http://www.feca.dk/twisty%20kats.html

Jeg forstår virkelig ikke hvordan folk bevist kan få sig selv til at gøre dyr fortræd.

Især bonsai-katte synes jeg er en fuldstændig sygelig idé!.....Ikke at Twisty-katte er bedre.

Men jeg skulle sådan set "bare" hidse mig op over, at den slags foregår......

Mvh.

Asta

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-02-03 13:17

Hej Asta
Bonsai-kattene er "kun" en syg joke, lavet for at hidse
folk op, desværre er twisty-kattene rigtige nok

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Asta Nielsen

Dato : 28-02-03 13:30

"marianne hellemose" <hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:b3njvo$4qo$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Det giver da en vis form for beroligelse, det med bonsai-kattene.....men jo, en syg joke det er det helt bestemt! Man kan da heller
ikke være helt normal, hvis man synes at det er sjovt.
Mht. Twisty-kattene, så kom jeg til at tænke på Perser-katte. Er det ikke dem nogle mennesker fremavler til at få så flade ansigter
at man er nødt til at hive nogle f deres tænder ud, så de kan være i munden, og deres øjne og næse løber i vand, og at de er
fuldstændig ude af stand til at samle en godbid op fra et gulv -altså i de meget gralle tilfælde???

Mvh.
Asta

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-02-03 22:18

Hej Asta

Twistykattene ser det ud til vi har fået stoppet efter verdensomspændende
protester og "opdrætterens" medvirken i amerikansk talkshow. Det er i hvert
fald 2-3 år siden jeg har hørt om nye kuld.

Din beskrivelse af perseren er nu vildt overdrevet, desuden har opdrætterne
de sidste vist 10 år gjort et stort arbejde for at få dem lige så sunde som
andre racer, og det er stort set lykkedes.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Asta Nielsen

Dato : 01-03-03 12:01

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse news:liQ7a.100441$Hl6.9593110@news010.worldonline.dk...
> [...]
> de sidste vist 10 år gjort et stort arbejde for at få dem lige så sunde som
> andre racer, og det er stort set lykkedes.

Ved godt at det var overdrevet.......jeg ved at det er i de færreste tifælde det er gået så galt, men det var nu mest for at
understrege en pointe

Mvh

Asta

Fra : zindywestergaard

Dato : 01-03-03 20:51

Selvom det kun er en syg joke med bonsai katten er det alligevel fuldstændig
sygt, og twisty kattene, hende kvinden burde have brækket begge arme selv og
aldrig kunne bruge dem igen. Så knne hun se hvor sjovt det var, at ikke
kunne tørre sig selv i røven. Ja det er bare min mening :0)
Zindy

"marianne hellemose" <hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk> wrote in
message news:b3njvo$4qo$1@sunsite.dk...

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 01-03-03 22:01

On Sat, 1 Mar 2003 20:50:30 +0100, "zindywestergaard"
<zindyjeanett@hotmail.com> wrote:

> [...]
>aldrig kunne bruge dem igen. Så knne hun se hvor sjovt det var, at ikke
>kunne tørre sig selv i røven. Ja det er bare min mening :0)

   Jeg kan nu ikke lade være med at grine lidt af de der
bonsaikatte =) Men det er mest fordi jeg udemærket kender til katte
der havner de særeste steder - jeg ku godt selv ha fundet på at lægge
billeder online der lignede - men sikkert ikke under overskiften
bonsaikittens ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Steffler

Dato : 28-02-03 13:14

"Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
Twisty-katte er bedre.

> Men jeg skulle sådan set "bare" hidse mig op over, at den slags

Bonsai kattene behøver du ikke hidse det op over.. Det er nemlig en hoax.

Det andet er jeg til gengæld lidt i tvivl om.. Men rart ser det ikke ud

/S