Til dem der bruger Hill's og har inde-katt~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 28-02-03 00:36

Hej alle,

jeg plejer selv at bruge et mix af Oral Care, Light og Hairball
Control.

Men - nu er Hill's kommet med en Hill's Indoor. Som hjælper mod
hårboller, og er fedtfattig.

Bare så I er klar over det Det er da fedt at spare en pose når der
skal købes mad ind.

Jacob

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 28-02-03 00:50

> Men - nu er Hill's kommet med en Hill's Indoor. Som hjælper mod
> hårboller, og er fedtfattig.

Man kan undre sig over, hvorfor de fra Hill's side har valgt at der ikke
skal være mere end 4 kg i den største pose. Jeg havde meget gerne set det i
10 kg poser eller sågar 15 kg poser.

vh
TiM

Fra : Pia Thomsen

Dato : 28-02-03 10:24

Tim skrev:
Man kan undre sig over, hvorfor de fra Hill's side har valgt at der ikke
skal være mere end 4 kg i den største pose. Jeg havde meget gerne set det i
10 kg poser eller sågar 15 kg poser.

Tjae, sådan har jeg det med Hairball Control og Oralcare, også fra Hills -
jeg køber altid 20 kg. af gangen, dvs. lige nu køber jeg killingefoder (10
kg.) til at blande i, men ellers var det jo genialt for mig bare at skulle
købe en sæk af hver....
....men det er vel fordi avancen er størst på denne måde - og folk køber det
alligevel???
Men man har vel lov at håbe

Hilsen Pia