dyrelæge tur..
Fra : Broxgaard

Dato : 27-02-03 16:53

Hej

Så har candy være ved dyrelæge idag... den årlige tur... og hun kan ikke
lide den dyrelæge mere det var ikke hende at bliver kigge i hovede og
røv (undskyld mit sprog) men ellers gik det godt... Fik at vide at hun
skulle have rense tænder.... og der skal lige findes penge til det så får
lige sådan en tur også...

det var lige lidt her fra

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Ann K.

Dato : 28-02-03 11:09

Hej Daniel.
Dejligt at Miss Candy er i fin form
Mens du skraber penge sammen til at få renset hendes tænder (hun skal
vel i narkose - ikk?), kunne du prøve at fodre hende med en af de
"Oral-Care" fodertyper, der efterhånden findes på markedet... Jeg har nu
i ca 3 år holdt Sagas tandsten i skak med sådan noget foder
Saga, der ellers godt kan være lidt kræsen, er helt vild med Hill's
Oral-care... mens hun ikke kunne drømme om at sætte tænderne i Iams
(heldigvis - hun får sådan en dårlig ånde af Iams andre fodertyper

Mvh Ann

Mvh Ann