efterlysning - sort/hvid hankat
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 27-02-03 11:52

Hej
Er der mon nogen der har set vores lille hankat. Han er sort og hvid og er
sidst set mandag aften d.24/2-03.Desværre har vi ikke nået at få ham
kastreret eller øremærket endnu. Vi bor i Skjoldhøjparken i Tilst ved
århus.

Med venlig hilsen
Karin

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-02-03 12:48

"Karin Offenbach Rasmussen" <kr@dtc-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidst set mandag aften d.24/2-03.Desværre har vi ikke nået at få ham
> kastreret eller øremærket endnu. Vi bor i Skjoldhøjparken i Tilst ved

Har videre sent din efterlysning til dem jeg kender i skjoldhøjparken. Har
du lagt en lille note hos Tilst dyrehospital, det kunne måske være de blev
kontaktet af en der finder ham ?

/Dan Mortensen
Dk Sollok

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 27-02-03 13:09

Mange tak for dit svar og din hjælp og ja jeg har kontakten dyrehospitalet
og dyreinternatet .
MVH Karin

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 27-02-03 18:44

> er

Hej
Ja nu troede jeg jo lige, at det var en efterlysning (se fremlysning længere
nede) på "vores" gråstribede tilløber... Vi bor nemlig også i Tilst, ved
Statoil
Kattene heromkring er nok i rigtig "løbehjemmefra-humør"

Jeg håber han kommer hjem - måske skulle I efterlyse ham på
Skjoldhøjkollegiet, der er rigtig mange katte deroppe, og skoven bag
Skjoldhøjskolen er jo rigtig "katte-slaraffenland".

Venlig hilsen Tina

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 27-02-03 20:01

Det var da en rigtig god ide - anede ikke at kattene holdt til ved
kollegiet- håber jeres tilløber også finder hjem igen.

MVH Karin

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 28-02-03 08:36

"Karin Offenbach Rasmussen" <karino@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var da en rigtig god ide - anede ikke at kattene holdt til ved
> kollegiet- håber jeres tilløber også finder hjem igen.

Skjoldhøj kollegiet er det eneste kollegie i Århus hvor man må holde
husdyr - derfor er der mange af beboerne, der har kat. Vi boede der selv med
kat indtil 2001 - chancen for at der skulle være en tillokkende pigemisser
derovre er jo sikkert ganske god.
VH Tina