mangel på søvn
Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-02-03 07:12

Hej med jer

Som nogen måske kan huske, så er vi jo ved at flytte. Det gå bare rigtigt
med tøserne. De ser den tomme stue som en stor legeplads, og da vi havde dem
med henne i huset var der heller ingen problemer, så det skal jo nok gå.

Men i og med at vi drøner rundt hele tiden, så har vi altså også brug for
søvn!!
Men prøv I at forklare det til to hunkatte på 10 mndr, der er i deres første
løbetid. Hold da op hvor de larmer. Og det er kun om natten! Og det er hele
natten!
Hvorfor kunne de ikke lige vente en uge? Så er vi nemlig flyttet, og der er
der mulighed for at lukke dem lidt væk fra soveværelset.

Vi vil gerne have dem steriliseret snarest muligt, men når man står i klemme
mellem to indskud og en dobbelt husleje, tja så bliver vi jo nok nødt til at
vente.

Hov den blev lidt længere end jeg regnede med Men det var nu dejligt at
komme ud med det.

MVH Kari

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-02-03 15:46

> Hvorfor kunne de ikke lige vente en uge?

Hej Kari

Hvordan kan du dog spørge? Du burde vide, at katte har en meget veludviklet
sans for timing (dårlig timing)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Martin Hughes

Dato : 28-02-03 14:30

> Hvordan kan du dog spørge? Du burde vide, at katte har en meget
veludviklet
> sans for timing (dårlig timing)

Faktisk har vi eftere nærmere studier fundet ud af det kun er den ene der er
i løbetid.
Nemlig Zulu. Har aldrig hørt hende miave så meget
Men vi har i hvert fald fået en tid til dem fredag, så de kan blive fikset

Nu håber vi bare på at Yatzy kan holde sig i ro så længe, det kunne jo lige
passe,
hvis hun gik i løbetid i forlængelse af Zulu .

I forbindelse med operationen fik vi at vide at de fjernede det hele, og det
synes vi egentlig er fint nok.
Det overraskede mig dog at de kun skal faste fra om morgenen, og de må
heldigvis få vand hele tiden.
Om en uge har de også boet det nye sted i en uge, så de kender det, og de
har jo også allerede set det et par gange.

Så nu skulle vi snart være klar til at overtage Alf.

MVH Kari