Katter till Malmö?
Fra : lewe

Dato : 26-02-03 15:59

Hej,
jag såg ju en del namn av era katter som kommer till Malmö till
helgen i posten för några veckor sedan. Jag tänkte som sagt gå och
titta på utställningen och även om jag inte postar direkt här inne
så snabbläser jag lite och börjar känna igen en del namn så det
kan vara trevligt att passa på och se de av era katter som kommer
med.

De jag fick med mig förut som ska komma är:
Midas, Siames
Pinen, Abessinier
Marie og Robin , Norsk skogkatt

Är det någon mer jag kan titta efter?

(Mina "sällskapsabysar" Thea & Bono bryr sig inte om att komma på
utställning ...)

Hälsningar från Malmö - och välkomna till stan får jag väl säga!
;)
Lena
--
lewe
lewemi at yahoo dot se | cat pics: photos.yahoo.com/lewemi

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-02-03 17:46

Hej
ja, vores siameser: FIN*Arhantin Midas (sia c) kommer.
Måske ses vi derovre?
Hilsen Vibeke

Fra : lewe

Dato : 26-02-03 18:22

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> ja, vores siameser: FIN*Arhantin Midas (sia c) kommer.
> Måske ses vi derovre?
> Hilsen Vibeke

Jag hoppas det, har varit inne på NGs webbplats och tittat på
Midas och de andra i förväg, såna stiliga katter!
Är Midas med både lördag och söndag?
(jag försökte se på sydkattens domarlista, är inte helt säker på
kategorierna och förkortningarna men jag tror det ser ut som om
det är siameser båda dagarna?)
Lena

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-02-03 18:28

Hej igen
Ja, der er siamesere både lørdag og søndag (alle racer begge dage). Vi
(Midas og jeg) kommer dog kun lørdag.
Dommer er Hanne Sofie Sneum fra Danmark.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-02-03 18:17

Hej Lena

Det er jeg, som har Pinen (stamnavn: DK AbyRivers Headache of Camischa), som
er en vildtfargad abyssinier.
Jeg har lyslilla skynkan, som er broderet DK Camischa's Burmese & Aby, så
mit bur skulle være let at genkende!

Håber vi ses!

Med venlig hilsen
Camilla
Camischa's burmese & aby¨
www.burmese.dk

Fra : lewe

Dato : 26-02-03 18:37

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
Camischa), som
> er en vildtfargad abyssinier.
> Jeg har lyslilla skynkan, som er broderet DK Camischa's Burmese

jag vill såklart inte missa en enda Aby - och framförallt inte en
så charmerande en som Pinen!! :)
(Jag såg bilden inne på www.dk-fritid-dyr-kat.dk )

Det ska bli kul att gå och titta , det var flera år sedan jag var
på en utställning.
Lena

Fra : Susan Zindel

Dato : 26-02-03 21:49

Hejsa
Ja vi kommer også.. det er os med den creme fertile hankat (Norsk
skovkat)der "synger" serenader, for alle de dejlige damer, så man skulle tro
han var en orientaler ..

--
ZACS Norske Skovkatte
v/Susan & Camilla Zindel

Fra : lewe

Dato : 27-02-03 12:12

"Susan Zindel" <susan@zacs.dk> wrote in message
> [...]
(Norsk
> skovkat)der "synger" serenader, for alle de dejlige damer, så

Jag tror aldrig jag haft äran att möta en creme-färgad skogis
tidigare så det gläder jag mit till!
Jag hör väl var ni är någonstans då ... ;)
Lena