Katten Omo overlevede maskinvask
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 26-02-03 11:58

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-02-03 12:09

"Pernille Lauridsen" <pl@NOSPAMpraxis-it.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5c9e33$0$215$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=195172

*Gys* Min store skræk. Jeg tæller altid kattene, inden jeg starter vaske- og
opvaskemaskine, fordi min faster engang startede opvaskemaskinen med en kat
i. Den hylede dog hurtigt op, og blev reddet ud.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Tournesol

Dato : 26-02-03 16:34

Hej

> [...]
> vaske- og opvaskemaskine, fordi min faster engang startede
> opvaskemaskinen med en kat i. Den hylede dog hurtigt op, og blev

Jeg gør præsis det samme jeg skulle nødig riikere at få vasket en kat på
den måde.

Hilsen henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : skh

Dato : 26-02-03 16:55

Ja, jeg blev bare glad for at være så "pivet" at jeg først fylder
vaskemaskinen lige når den skal startes, så den er overvåget hele tiden fra
lågen går op til maskinen går igang.

Hilsen Susanne

Fra : Helle

Dato : 26-02-03 20:59

"skh" <skh@test.dk> wrote in message
> Ja, jeg blev bare glad for at være så "pivet" at jeg først fylder
> vaskemaskinen lige når den skal startes, så den er overvåget hele tiden
> [...]
Ja det samme gør jeg. Vores låge til vaskemaskinen er ALTID lukket og når
jeg kommer vasketøjet i, så tjekker jeg det et par gange og tæller misserne
(2 stk) inden jeg starter maskinen. Har enkelte gange måtte stoppe maskinen
fordi jeg ikke kunne finde en af kattene - heldigvis var den ikke i maskinen
men sad sødt og kiggede på mig og undrede sig over, hvem jeg ledte efter!
Heller stoppe maskinen en gang for meget end en gang for lidt.

Mvh Helle

Fra : Broxgaard

Dato : 26-02-03 21:11

der er en ting jeg ikke forstå...

De må ikke have savnet katte...

Jeg er ikke rolig FØR jeg ved hvor candy er....

og i morgen bliver det nok lidt svært at får fat i hende da hun skal til
dyrelæge.... den året tur..

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Pia J

Dato : 26-02-03 21:20

"Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk> wrote in message news:3e5d1f1a$0$256

> og i morgen bliver det nok lidt svært at får fat i hende da hun skal til
> dyrelæge.... den året tur..

Daniel, du må prøve om du kan lade være med at fortælle hende det på
forhånd!

:Pia

Fra : Broxgaard

Dato : 27-02-03 06:46

> Daniel, du må prøve om du kan lade være med at fortælle hende det på
> forhånd!

Det er ikke mig der har fortalt hende det... det er min mor der har