Dyrlæge i Århus?
Fra : Nina PB

Dato : 26-02-03 09:47

Hej Gruppe

Vi bor lige ved siden af Århus Dyrehospitals afdeling i Vester Alle,
hvor Misifuzz er blevet vaccineret. Lucyfuzz er til gengæld vaccineret
og kastreret i Højbjerg Dyreklinik.
Vi har været vældigt glade for begge steder, men det er jo fjollet ikke
at vælge den ene af dem som fremtidig dyrlæge. Og man kan vist heller
ikke vurdere en dyrlæge ud fra en vaccination..

Umiddelbart er det nemmest at gå til Vester Alle, men er der nævneværdig
forskel på de to? -Nogen erfaringer med prisniveauer?
Jeg vil tro at de begge steder yder rabat på kat nr. to, er dog ikke
sikker på om det forholder sig sådan ved Århus Dyrehospital... (men det
kan man da undersøge..)

Øvrige erfaringer?

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen
Nina PB
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Britt Johannesen

Dato : 26-02-03 11:19

Hejsa Nina

Jeg benytter selv Århus Dyrehospital og er meget tilfreds, de har ydet en
god og kærlig behandling af mine katte :) , og de virker ikke specielt
dyre - har aldrig været ved Højbjerg Dyreklinik, så jeg kan desværre ikke
sammenligne - Men deres afdeling på Vester Alle er kun åben for aftalt
konsultation + fast tirsdag aften. Hvis kattene skal have lavet et større
indgreb sker det på deres klinik I Viby, hvor de også har deres pensionat.
Jeg får rabat på kat nr. 2 når de bliver vaccineret og sundhedstjekket.

Mv
Britt

Fra : Nina PB

Dato : 27-02-03 09:33

> [...]
> Jeg får rabat på kat nr. 2 når de bliver vaccineret og sundhedstjekket.

Hej Britt

Tak for dit svar.. Det er sørme svært at vælge når nu begge steder gi'r
så gode indtryk! Men lige rundt om hjørnet og åbent tirsdag aften er
bestemt indbydende.. Især når det kun er for at få det årlige
sundhedseftersyn!
(Banker på træ.. )