fremlysning
Fra : Jynis

Dato : 24-02-03 21:15

En sød og meget kælen damemis , mørkegrå med hvid bryst , er kommet til os i
aften. Vi har talt ned naboen , de så den i går. Den var meget sulten og
tørstig.I nat bor den i butiken og har fået en god varm kasse at sove i.
Hvis der er nogle der keder nogen der savner den , må de gerne ringe på
86847897
Vi bor i Knudlund industricenter ved Them.

Knudlund Hegn og grovvare.
Jytte og Nis Petersen
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Jynis

Dato : 25-02-03 08:14

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 86847897
> Vi bor i Knudlund industricenter ved Them.

Måske det bare var en strøjfer. Den gik i hvert fald meget målrettet , efter
at være blevet kælet med her til morgen. Nu må vi se om den kommer igen når
den bliver sulten, så må vi have den fremlyst i den lokale avis.Vi kan vel
ikke bare beholde den ? mogen må vel savne den. Hvis den ikke bare er sat af
her ude. Det sker af og til, men det plejer at være store killinger og i
forbindelse med sommerferien.
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Pia J

Dato : 25-02-03 08:50

Hvis det var min kat og jeg savnede den, ville jeg sætte pris på at nogen
lukkede den inde og passede den mens de ledte efter mig. På den anden side
kan du komme ud for folk som mener det er din skyld katten ikke kommer hjem,
hvis det er den slags som synes det er ok katten tager på eventyr.

Hvis ikke den er øremærket har den måske chip, mon du kan få en dyrlæge til
at checke det gratis? Falck? Du kunne sætte opslag op i lokale butikker,
dyrlæger og internater. Hvis ikke det giver pote, tja, så har du måske fået
den mis du så længe har ledt efter!

:Pia

Fra : Jynis

Dato : 25-02-03 10:54

> [...]
> at checke det gratis? Falck? Du kunne sætte opslag op i lokale butikker,
> dyrlæger og internater. Hvis ikke det giver pote, tja, så har du måske

Jeg er bestemt ikke ked af mis grå er kommet, men den er ikke lukket mere
inde end den går rundt herude nu, og kan løbe hen hvor den vil. Nu ser vi
lige nogle dage , måske den selv finder hjem. Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk