Email til Jyrak tilmelding
Fra : Helle Andersen

Dato : 23-02-03 23:49

Dette er nok lidt OT
Men er der ikke èn, som jeg kan lokke til at kigge på
http://www.jyrak.dk og give mig den email, som
tilmeldingen til udstillingen i Assentoft, skal sendes til ?

Efter jeg har re-installeret kan jeg nemlig ikke se menuen
på Jyrak's Hjemmeside og kan derfor heller ikke gå ind
under udstillinger og kigge....... Det er *slet* ikke
irriterende.......

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Elwarth

Dato : 24-02-03 00:13

"Helle Andersen" <abyFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er nok lidt OT
> Men er der ikke èn, som jeg kan lokke til at kigge på
> http://www.jyrak.dk og give mig den email, som
> tilmeldingen til udstillingen i Assentoft, skal sendes til ?

Hej Helle
Min bekræftelse kom fra denne emailadresse:
show@jyrak.dk
En anden mulighed kan være
linda@palm.dk
Det er hende, man skal maile til, hvis man ikke får en bekræftelse på
onlinetilmeldingen.

Venligst
Dorthe

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-02-03 00:38

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En anden mulighed kan være
> linda@palm.dk
> Det er hende, man skal maile til, hvis man ikke får en bekræftelse på

Tusind tak

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-02-03 17:05

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev...
> En anden mulighed kan være
> linda@palm.dk

Linda er nu ikke udstillingssekretær, og derfor skal hun heller ikke have
tilmeldinger sendt (men hun er vist webmaster, og kan derfor kigge i
databasen, om der skulle ligge ikke-ekspederede tilmeldinger - derfor skal
man kontakte hende...).

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-02-03 17:09

> Dette er nok lidt OT
> Men er der ikke èn, som jeg kan lokke til at kigge på
> http://www.jyrak.dk og give mig den email, som
> tilmeldingen til udstillingen i Assentoft, skal sendes til ?

Udstillingssekretæren var - indtil GF - Kirsten Madsen (kirsten@jyrak.dk),
og da de ikke har fået opdateret med de rette bestyrelsesposter endnu, så
sender jeg til hende indtil jeg får besked på andet...

Der er også en mailadresse, der hedder udstillingjyrak@jyrak.dk - men så
vidt jeg kan læse mig til, så er den *kun* til brug for JYRAK-medlemmer, som
af en eller anden grund ikke benytter online-tilmeldingen.

Mvh. Camilla