Nogen der har en killing til salg ?
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 23-02-03 17:46

Hej alle,

et vennepar jeg har, vil gerne have en kat mere. De har en nu, en helt
alm. huskat, der indtil nu har været indekat. De er lige flyttet i
hus, og har så fået plads til en lille mis mere.

Katten kommer til at være ude/indekat, alt efter hvad den har lyst
til.

Om det er en race eller ej, det gør dem ikke så meget. Det eneste de
ikke vil have, er en perser.

Og max-prisen skal være 4-500 kr.

Smid lige et indlæg hvis I selv har en der passer til ovenstående,
eller kender til nogen der har

Jacob

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-02-03 18:57

Hej Jacob

Syntes da jeg ville henvise til denne side som Pia har med omplacering af
voksne dejlige katte som alle trænger til et dejligt hjem.
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 23-02-03 20:18

On Sun, 23 Feb 2003 18:57:00 +0100, "Gitte S. Eriksen"
<dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote:

>Syntes da jeg ville henvise til denne side som Pia har med omplacering af
>voksne dejlige katte som alle trænger til et dejligt hjem.
>http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=9

Tak tak, men det er altså en killing de vil ha'

Jacob

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-02-03 20:38

Hej Jacob

Så ville jeg kigge ved dyrenesbeskyttelse der sidder sikkert flere katte
også killinger der søger nye hjem.

Fra : Stine Frandsen

Dato : 24-02-03 00:26

Hej
Ja på et af internaterne kan du vist få en hel familie *S*
Jeg vil også sige, prøv først internaterne.
Stine