vores hankat angriber ?!
Fra : Morten Juel

Dato : 21-02-03 22:15

Hejsa Alle

inden for den sidste uge, har vores hankat angrebet min forlovede når vi har
slodset for sjov i sengen, dem bider og løber afsted igen, vi simulerede
lige for 2mins siden og havde vandpistolen klar, så han fik lige en
bredside.. )

Men hvorfor er han begyndt på det ? kan det være tøsens skrig han ikke kan
li i ørene ? eller passer han bare på mig ?
Ellers er han som normalt !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-02-03 22:45

Morten Juel wrote:
> [...]

> Men hvorfor er han begyndt på det ? kan det være tøsens skrig han
> ikke kan li i ørene ? eller passer han bare på mig ?

*fniz* min hankat gør præcist det samme.... og det er _kun_ mig han bider
når det er, uanset hvem der har overtaget i "kampen".......

jeg har den teori at sweety ( min hankat) gerne vil passe på mig, og derfor
prøvende bider fat i min arm, fordi han ikke ved bedre.... en missemor
griber jo også blidt fat i nakken på killingerne for at berolige og dæmpe
dem.....
han bider ikke hårdt... markerer bare lige som for at sige "stop nu" og så
står han og kigger lidt forvirret på os......

vi har valgt at tage det som en del af hans personlighed, især fordi han jo
ikke "angriber" som sådan, men blot markerer hans mening om hele
situationen......
så han bliver ikke irettesat her..... vi morer os faktisk over det ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Asta Nielsen

Dato : 23-02-03 23:24

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse news:b364mj$4dl$1@sunsite.dk...
> [...]
> Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
> DR350SET --- http://DR350.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

Du skriver at din kat angriber.....måske synes han at det er lige så sjovt, som du og din forlovede synes, når nu han løber sin vej,
efter at have "hapset" *GS*.....måske vil han gerne gøre opmærksom på sig selv, hvis han lige pludselig har fået den idé at han
bliver overset........*GS*

Venlig hilsen
Asta>

Fra : Morten Juel

Dato : 25-02-03 12:28

> [...]
> efter at have "hapset" *GS*.....måske vil han gerne gøre opmærksom på sig
selv, hvis han lige pludselig har fået den idé at han
tjaa måske har du ret, så iretsætter vi ham for noget forkert ;o(
men måske er det fordi han holder af os og tror at vi slås for alvor !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9500,-

Fra : Asta Nielsen

Dato : 25-02-03 13:06

> tjaa måske har du ret, så iretsætter vi ham for noget forkert ;o(
> men måske er det fordi han holder af os og tror at vi slås for alvor !

Tja.....jeg tror bare at hvis han virkelig ville skade nogen, så ville han vel ikke løbe sin vej, før han var sikker på at han havde
overmandet hende, for at beskytte dig .........men han har nok lidt mere respekt for dig, når det ikke er dig det går ud over

Venlig hilsen
Asta