Udskiftning af kattegrus
Fra : Signe Sørensen

Dato : 21-02-03 12:47

Hej med jer.

Jeg skriver til jer fordi jeg har behov for et par råd ang. kattegrus.

Jeg har 3 katte, som udelukkende er indekatte, jeg har en stor bakke som
jeg fjerner klumper i 2 gange dagligt.

Jeg har dog de seneste 14 dage oplevet at 2 af kattene ikke gider grave
og dække deres efterladenskaber til i bakken. Med det resultat at vores
hankat, faktisk kun vil bruge bakken når den er HELT ren og frisk. Og
når han ikke mener den er det, så tisser han på gulvet, det er lidt træls.

Jeg bruger extreme classic og er faktisk meget glad for det, men jeg
overvejer dog at skifte, hvis det nu er det misserne ikke kan lide.

Hvad ville i gøre og hvis i skulle skifte hvad ville i så skifte til???

Håber I kan hjælpe mig og misserne.

Ps. hvor lang tid holder en sæk extreme classic hjemme hos jer????

Med venlig hilsen
Signe Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Thomsen

Dato : 21-02-03 14:16

Signe skrev:
Hvad ville i gøre og hvis i skulle skifte hvad ville i så skifte til???

Håber I kan hjælpe mig og misserne.

Ps. hvor lang tid holder en sæk extreme classic hjemme hos jer????

Hej Signe

Jeg har fire katte og en sæk med 16 kg. holder nok omkring 3 uger....

Hmm, jeg tror ikke, at det har noget med gruset at gøre...så tror jeg slet
ikke, at de ville gå i bakken...meen lige hvad du skal gøre, det har jeg
desværre ikke svar på

Hilsen Pia

Fra : Bente Jepsen

Dato : 21-02-03 19:34

> Hmm, jeg tror ikke, at det har noget med gruset at gøre...så tror jeg slet
> ikke, at de ville gå i bakken...meen lige hvad du skal gøre, det har jeg
> desværre ikke svar på

Jamen, jeg har da et bud. Vi bruge også Extreme classic og er virkelig
glade for det, kattene også. Vi har også 3 katte, men så har vi til gengæld
også 3 bakker de bruger sådan på skift. Vi har så også et par ekstra
stående, som næsten aldrig bliver brugt (med noget andet grus), men så er
der en kasse ved behov.
Så mit bud er, at du må have dig i hvert fald en bakke mere.

Mange hilsner
Bente

Fra : KK20

Dato : 21-02-03 20:30

hvor købes "extreme classic" ?

/ KimK

(ny katte ejer)

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 21-02-03 21:26

KK20 wrote:
> hvor købes "extreme classic" ?
>
> / KimK
>
> (ny katte ejer)

Hej Kim

Du kan få extreme classic hos de fleste dyrehandlere.

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 21-02-03 22:18

Hej NG

Det varer ikke så længe før at der åbner en online dyrehandel Get2Pet.dk

Der kommer man til at kunne købe alt muligt slags foder og også Extreme grus

/Kenneth Jakobsen

Fra : Allan Johansen

Dato : 23-02-03 23:28

"KK20" <SLETkk20@kristensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvor købes "extreme classic" ?
>
> / KimK
>
> (ny katte ejer)

Hej Kim

Jeg køber mit Extreme Classic grus hos Pethouse, måske kommer han også i dit
område.

Eller så kig ind på www.pethouse.dk , send en mail eller ring. Det koster
sikkert ikke noget at spørge

Med venlig hilsen