Hvor er (nogle) katte bare for mærkelige!!~
Fra : Majer

Dato : 21-02-03 11:48

Hvorfor er det lige at vi har katte-jammer-rock, udenfor toiletdøren hver en
af os går på toilettet?!?! Vi kan simpelthen ikke få lov til at have lidt
privatliv! Næ nej, lige så snart de høre at eén af os går derud og lukker
døren (den er normalt altid åben), så er der rama-skrig fra de to tossede
katte! Luk os ind!! Vi VIL ind!! Vi kradser på døren, hvis du ikke åbner!!
Åh hvor er de skrækkelige!! Hvad er det lige der gør, at det er så
interessant, at man ligefrem gidder rejse sig fra sin yndlings-soveplads??
Det er nærmest på højde med at rasle med en pose dejlig tørkost! Sygt!!

Mange weekend hilsner fra

--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-02-03 12:09

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katte! Luk os ind!! Vi VIL ind!! Vi kradser på døren, hvis du ikke åbner!!

Hejsa Majer

så to Katte har vi også de synes det er så hyggeligt at kommer med på wc så
vil De bare rå hygge og kæle der ude

Hilsen Sanne

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 21-02-03 19:59

On Fri, 21 Feb 2003 12:08:47 +0100, "Sanne Schmidt"
<sannefjern@spamsilver-heart.dk> wrote:

>så to Katte har vi også de synes det er så hyggeligt at kommer med på wc så
>vil De bare rå hygge og kæle der ude

   Vores to - eller faktisk mest Oscar - vil osse meget meget
gerne med på toilettet. Men det er nu ikke for at kæle. Der er ingen
som helst god grund til det - andet end at Oscar-damen vist ikke ka li
lukkede døre ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Nina PB

Dato : 21-02-03 12:23

> [...]
> Det er nærmest på højde med at rasle med en pose dejlig tørkost! Sygt!!

Det er et godt spørgsmål.. Muligvis er det fordi en ellers altid åben
dør bliver lukket.. --Og så må der jo nødvendigvis ske noget spændende
bagved den??
Vores toiletdør er altid lukket (ellers kan man ikke åbne hoveddøren..)
Alligevel er det voldsomt dragende for kats'ne at skulle med derud.

Misifuzz får som regel lov til at komme med (han spæner alt hvad han kan
for at nå det!).. Han fordriver så tiden med at stå på cisternen og
synge eller at være 'brusermonster' bag badeforhænget.. Og det er sådan
set ok..

Det der IKKE er ok er, når Lucy kalder udefra og Misifuzz åbner døren ud
til gangen (og vinduet ud til den fælles terasse foran!!!).

Privatliv?? Næh!

God weekend!

Med venlig hilsen
Nina PB
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 21-02-03 12:37

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> wrote in message
> [...]
> Det er nærmest på højde med at rasle med en pose dejlig tørkost! Sygt!!

Hejsa.

Du kan tro, at jeg selv kender det! Vores birma er skrækkelig med det dér!
Han kan på ingen måder tolererer at en af os går i bad eller på toilettet og
han ikke må komme med der ud. De første mange gange, troede vi jo det var
fordi han skulle på bakken, så vi skyndte os at åbne døren! (Deres bakke
står på badeværelset) men næeh nej, han skulle bare med ud og kigge. Han
hyyyyyyyler og skraber vildt på døren og han bliver simpelthen VED til vi
åbner.
Men lukker vi ham så der ud jamen så er der ro - så står han med forpoterne
på badekaret (vi går i brusebad i badekaret) og følger med og når man er på
toilettet skal han helst kigge ned i toilettet når man rejser sig - bvadr!

Hilsen Helle

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-02-03 12:52

> [...]
> Det er nærmest på højde med at rasle med en pose dejlig tørkost! Sygt!!

*lol* Hvor jeg kender det - ihvertfald når jeg har gæster, som helst vil
have lidt fred derude. Så er der vagtparade ved døren. Når jeg er
alene...ja, da *har* jeg opgivet de lukkede døre for længst. Man kan godt
vænne sig til også at have en kat på skødet eller stående i nakken i den
situation *g*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Asta Nielsen

Dato : 24-02-03 17:18

> [...]
> Det er nærmest på højde med at rasle med en pose dejlig tørkost! Sygt!!

Jeg tror at det muligvis kan skyldes at de skal holde øje med hvor folk er -og især deres ejere *S*
En dag jeg havde gæster oplevede jeg at min kat ræsede rundt i hele lejligheden, for at holde øje med hvor folk var. Så hvis den ved
at f.eks. de fleste folk er i stuen, så skal den koncentrere sig om at holde styr på "afvigeren" *GG*

Venlig hilsen
Asta