Min dejlige Jullekat.Jeg har haft katte i ~
Fra : anette holmes

Dato : 21-02-03 09:10

Hej.Jeg har en dejlig kat.Han er kasterat.Jeg har aldrig haft besvær
med ham.Vi bor i lejlighed.Han kommer aldrig ud.Han trives inde.Ved
ikke andet.Han er det bedste for mig,og hvor for jeg meget kærlighed
af ham.Han bruget sin tissebak stabil,heller ikke der er der er der
bøvl med ham.Strinter gør han heller ikke.Jeg køber kun kattemad fra
dyrlægen;(Tørkost).Kattesand der klumper efter tissebesøg bruger jeg
også.Jeg har haft katte i 20 år.Kunne ikke forestillemig,at undværre
disse pragtfulde små rovdyr.Hej fra Annette Holmes

Fra : Niels Peter

Dato : 21-02-03 09:17

"anette holmes" <abh@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også.Jeg har haft katte i 20 år.Kunne ikke forestillemig,at undværre
> disse pragtfulde små rovdyr.Hej fra Annette Holmes

Skønt at høre

Niels Peter *som heller ikke kunne undvære de små bæster*

Fra : Ragna

Dato : 21-02-03 11:19

>Jeg har en dejlig kat.

Velkommen til gruppen af kattefanatikere!
Her kan du finde en guldgrube af oplysninger og små, sjove historier om de
dejlige kattepersonligheder.
Du kan oprette dig som bruger på den fælles hjemmeside:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php.
Der kan du læse lidt om de forskellige brugere og deres katte.

--
Venlig hilsen, Ragna